Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En bar till mig!?

  • En bar till mig!?

    Publicerad av nundy på 4 september, 2007 vid 10:03

    Nu har jag slitit ut min bar och behöver en ny..
    North 5th element -05 eller nyare.. helst 27m linor! Kom igen, töm boden nu så blir alla glada!!

    axx svarade 16 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • luuddee

    Medlem
    4 september, 2007 vid 10:39

    vi säljer dahlblads bar.. smakerna choklad , mint-choklad, caffe latte, jordgubb, lakrits, banan choklad

  • wims_lkp

    Medlem
    4 september, 2007 vid 14:43

    Ja behöver också en, verkar va svårt att få tag på. Ja tänker köpa nytt nästa vår. Så därför vill ja inte lägga mer än de kostar med reservdelar.
    Min linan mellan chicken loopen å depowern gick av. De kanske va de som hände dig också. Isåfall vet ja 4 st som har gjort de iår.. Men de går nog att lösa ändå.

  • enlighted

    Medlem
    4 september, 2007 vid 15:45

    Ja sommaren har tagit hårt på baren, bara att hugga den i bitar och elda upp den nu under vintern. Hornbach och Bauhaus har ju schyssta priser på virke till din nya bar, gammal engelsk stil är ju alltid trevligt… Så ring till Timell nu så du får fixat dig en bar innan abstinensen blir för stor…

  • wims_lkp

    Medlem
    4 september, 2007 vid 16:17

    @Enlighted 411627 wrote:

    Ja sommaren har tagit hårt på baren, bara att hugga den i bitar och elda upp den nu under vintern. Hornbach och Bauhaus har ju schyssta priser på virke till din nya bar, gammal engelsk stil är ju alltid trevligt… Så ring till Timell nu så du får fixat dig en bar innan abstinensen blir för stor…

    Va dillar du om.. om du vet hur en north bom ser ut så är de inga problem att köpa en -06 chicken loop till -05 bom. Så är allt klart, känner inte för att köpa ny bom nu, när de blir nya grejer nästa vår.

  • nundy

    Medlem
    4 september, 2007 vid 20:50

    @wims_lkp 411613 wrote:

    Ja behöver också en, verkar va svårt att få tag på. Ja tänker köpa nytt nästa vår. Så därför vill ja inte lägga mer än de kostar med reservdelar.
    Min linan mellan chicken loopen å depowern gick av. De kanske va de som hände dig också. Isåfall vet ja 4 st som har gjort de iår.. Men de går nog att lösa ändå.

    Nä den är inte helt utsliten.. all grepptape har gått sönder och den ser trött ut. Skönt att ha en extra i backup!

  • enlighted

    Medlem
    5 september, 2007 vid 05:40

    @wims_lkp 411630 wrote:

    Va dillar du om.. om du vet hur en north bom ser ut så är de inga problem att köpa en -06 chicken loop till -05 bom. Så är allt klart, känner inte för att köpa ny bom nu, när de blir nya grejer nästa vår.

    Jo men om du inte är läskunnig så står det i rubriken “En bar till mig!?” Men men, humor verkar ju inte vara din starka sida… Du borde verkligen skaffa en bar eller åtminstone besöka en så du kan få det lite trevligt ibland du med… Så nu tycker jag att vi kan starta en insamling till wims_lkp, fast det är klart… Alkohol är väl iofs kanske inte lösningen hos alla humorbefriade människor… Vissa är ju bara jävligt tråkiga…

  • wims_lkp

    Medlem
    5 september, 2007 vid 15:06

    oj fan, ja ser mig slagen. Har fortfarnade inte kommit in i den rätta Steffo ändan märker jag. peace

  • patrikol

    Medlem
    5 september, 2007 vid 19:15

    Tja vem fan skulle inte vilja ha en egen Bar!

  • nundy

    Medlem
    5 september, 2007 vid 20:44

    Med 27m linor på bardisken. Ingen som har??

  • enlighted

    Medlem
    6 september, 2007 vid 08:12

    @wims_lkp 411905 wrote:

    oj fan, ja ser mig slagen. Har fortfarnade inte kommit in i den rätta Steffo ändan märker jag. peace

    Näe kanske tog i lite i min förklaring till mitt tidigare inlägg men men, har man ett jobb som är till 99% likt killarna i filmen “Office space”‘s jobb så måste man ju lära sig att rikta sin kritik (läs ilska) på rätt sätt…

    Förresten, körde inte herr hugo med extra långa linor ca 100m på sin bar, han måste ha RIKTIGT kul =)

    Peace 😉

  • axx

    Medlem
    6 september, 2007 vid 08:54

    Jag har north -07 och -06 or.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En bar till mig!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.