Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En bra bok om vindsurfing?

  • En bra bok om vindsurfing?

    Publicerad av macl3an på 20 juli, 2006 vid 21:02

    Jag ska iväg till WA i ett par månader i höst och jag misstänker att jag inte lär har tillgång till dator då.

    Tänkte därför kolla om ni kan tipsa mig om någon bra bok man kan köpa om vindsurfing, som har allt från nybörjarråd till trick? Vore skönt att läsa i när man ligger och väntar på morgondagens surfing…

    reef1 svarade 17 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • surfjohan

    Medlem
    20 juli, 2006 vid 21:16
  • ola_p

    Medlem
    20 juli, 2006 vid 21:35

    Jag kan bara hålla med, har efter att ha bläddrat i ett ex så beställde jag ett eget. Riktigt bra!

  • svenne

    Medlem
    20 juli, 2006 vid 21:51

    Ey! Vi är tre stycken som tänkte göra ett gruppköp på Tricktionary:n, är du sugen att hänga på?
    Åtminstone mindre frakt och faktureringsavgift, är det fler som är sugna kanske vi kan få till en mängdrabatt också. 🙂

  • ola_p

    Medlem
    20 juli, 2006 vid 22:03

    Vi är redan en bunt här på västkusten, hör med adde om ni vill vara med.. 😉

  • macl3an

    Medlem
    20 juli, 2006 vid 22:13

    Den boken verkade ju riktigt schysst!! Tack för tipset!

    Jag är också på att köpa, men är det verkligen frakten som är så dyr? Hemsidan verkar ju vara ner (eller?), men kikar man här:
    http://www.dailydose-shop.de/dailydoseshop/index.html?page=ArticlePage3.html&cat=BOOK&art=BOOK-TRICKTIONARY
    är ju frakten “bara” 8 euro? Sparar vi så mycket då?

    Edit: Denna affär verkade ju ännu billigare: http://www.stehsegelrevue.com/cgi-bin/shop/lshop.cgi

  • militaren

    Medlem
    20 juli, 2006 vid 23:46

    Jag vill vara med på ett hörn 😛

  • svenne

    Medlem
    21 juli, 2006 vid 07:33
    MacL3an wrote:
    Edit: Denna affär verkade ju ännu billigare: http://www.stehsegelrevue.com/cgi-bin/shop/lshop.cgi

    Jag blir alltid skeptisk när en e-shop inte har en enda fysisk koppling, inget telefonnummer, ingen adress…
    Men jag skickade mejl till dem (via deras webbformulär…) och frågade om det finns möjlighet till mängdrabatt. Får se vad de svarar. 🙂
    Har gjort det till ett par andra shoppar också, inklusive Tricks-shoppen själva.

  • macl3an

    Medlem
    22 juli, 2006 vid 21:39
    Svenne wrote:
    MacL3an wrote:
    Edit: Denna affär verkade ju ännu billigare: http://www.stehsegelrevue.com/cgi-bin/shop/lshop.cgi

    Jag blir alltid skeptisk när en e-shop inte har en enda fysisk koppling, inget telefonnummer, ingen adress…
    Men jag skickade mejl till dem (via deras webbformulär…) och frågade om det finns möjlighet till mängdrabatt. Får se vad de svarar. 🙂
    Har gjort det till ett par andra shoppar också, inklusive Tricks-shoppen själva.
    Fått något svar?

  • svenne

    Medlem
    22 juli, 2006 vid 22:03

    Japp, men jag väntar på svar från Adde om en annan inköpsväg. Gruppköp blir det hur som helst, inom kort!

  • macl3an

    Medlem
    23 juli, 2006 vid 19:59
    Svenne wrote:
    Japp, men jag väntar på svar från Adde om en annan inköpsväg. Gruppköp blir det hur som helst, inom kort!
    Okej, berätta hur det går sen!

    Men är det frakten vi sparar eller får vi mängdrabatt? För är det bara frakten vi sprarar är det ju knappast värt krånglet (vi måste ju antingen mötas eller posta den till varandra efteråt, vilket kostar pengar 🙂 ). I denna butik:
    http://www.stehsegelrevue.com/cgi-bin/shop/lshop.cgi
    går ju frakten på ett par euro bara.

    Jag och Militären ska i alla fall köpa varsitt ex!

  • adde

    Medlem
    23 juli, 2006 vid 20:14

    9 euro för frakt+kortavg. fick S_136 betala. Svenne har fått ett bra pris som helt klart slår detta. Får jag inget markant bättre (via en butik) så kör vi via Svenne tycker jag och i så fall kanske vi kan få iväg ordern i början på veckan?

  • svenne

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 10:09
  • reef1

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 13:20
    adde wrote:
    9 euro för frakt+kortavg. fick S_136 betala. Svenne har fått ett bra pris som helt klart slår detta. Får jag inget markant bättre (via en butik) så kör vi via Svenne tycker jag och i så fall kanske vi kan få iväg ordern i början på veckan?

    Har ni beställt boken, när kommer den isf?? det e lite risigt på kontot nu fram till på torsdag hade vart grymt roligt med en sån bok.

  • svenne

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 13:42
    Reef1 wrote:
    adde wrote:
    9 euro för frakt+kortavg. fick S_136 betala. Svenne har fått ett bra pris som helt klart slår detta. Får jag inget markant bättre (via en butik) så kör vi via Svenne tycker jag och i så fall kanske vi kan få iväg ordern i början på veckan?

    Har ni beställt boken, när kommer den isf?? det e lite risigt på kontot nu fram till på torsdag hade vart grymt roligt med en sån bok.

    Kolla inlägget före ditt… 😉

  • reef1

    Medlem
    24 juli, 2006 vid 13:48
    Svenne wrote:
    Reef1 wrote:
    adde wrote:
    9 euro för frakt+kortavg. fick S_136 betala. Svenne har fått ett bra pris som helt klart slår detta. Får jag inget markant bättre (via en butik) så kör vi via Svenne tycker jag och i så fall kanske vi kan få iväg ordern i början på veckan?

    Har ni beställt boken, när kommer den isf?? det e lite risigt på kontot nu fram till på torsdag hade vart grymt roligt med en sån bok.

    Kolla inlägget före ditt… 😉

    Hehe jag såg det svenne. Tack tack. 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En bra bok om vindsurfing?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.