Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En eloge till alla Konfendeltagare!

  • En eloge till alla Konfendeltagare!

    Publicerad av s på 17 juli, 2008 vid 08:23

    Hello surfers!

    Jag hängde mycket på Konfen förr. Numera är jag lite mer sporadisk. Men jag måste berömma alla Konfendeltagare för att forumet är mycket bra och konstruktivt! Förr för det ofta skitinlägg och kaxiga inlägg från folk som skulle göra sig tuffa eller bara var störiga. Numera är det mycket sällan sånt.
    Frågorna som tas upp är också ofta mycket berättigade och svaras väl efter bästa förmåga.
    Moderatorerna måste ha väldigt lite jobb numera vilket är bra.

    Keep it up!

    /Staffan

    kapten_kork svarade 15 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • el_duderino

    Medlem
    17 juli, 2008 vid 08:55

    Seriösa inlägg i all ära, men fan trist om ingen flippar ut och skriver lite balla grejer ibland (om dom så är kaxiga)… Därmed inte sagt att jag inte uppskattar bra och konstruktiva trådar, klart jag gör det. Men det ska ju va ett levande forum samtidigt, så jag förespråkar en balans mellan bra/seriösa inlägg och utflippade skitinlägg 😉

  • hanko

    Medlem
    17 juli, 2008 vid 09:01

    Bra nivå…på Surfzone…! mitt enda bekymmer är att ingen släpper en 460 mast……till mig för en billig peng…:-) trots mina desperata rop på hjälp.!!

  • simpa

    Medlem
    17 juli, 2008 vid 10:15

    @El_Duderino 483326 wrote:

    Seriösa inlägg i all ära, men fan trist om ingen flippar ut och skriver lite balla grejer ibland (om dom så är kaxiga)… Därmed inte sagt att jag inte uppskattar bra och konstruktiva trådar, klart jag gör det. Men det ska ju va ett levande forum samtidigt, så jag förespråkar en balans mellan bra/seriösa inlägg och utflippade skitinlägg 😉

    Hört talas om den där killen…? slusken.. surf.. surfslusken. Alla vill vara som honom. Den enda killen som vågar vara ärlig på det här forumet. Han är cool, snygg, vad ska man säga.. killen som alla tjejer vill ha.. Någon mer som vågar stå upp? Mer balans till forumet.
    (Älskar all ironi på det här forumet, mer sånt)

  • budda

    Medlem
    17 juli, 2008 vid 13:21

    kanske killen som killar vill ha!?

  • appel

    Medlem
    17 juli, 2008 vid 21:05

    @Hänkö 483327 wrote:

    Bra nivå…på Surfzone…! mitt enda bekymmer är att ingen släpper en 460 mast……till mig för en billig peng…:-) trots mina desperata rop på hjälp.!!

    Jag säljer dig en X6:a för 1250, visserligen med några sprickor i men enligt vissa helt obetydliga…
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=59375

  • rosen

    Medlem
    17 juli, 2008 vid 21:55

    grym nivå jämfört med andra forum

    framförallt gillar jag att det inte lackas på nybörjarfrågorna som brukar bli häcklade på de flesta forum.

    typ hjälp med volym på första brädköpet- möts alltid med bra svar

    sen håller jag med att interna skämt och ngn liten catfight piggar upp, kanske borde KONA-jocke köra lite hårdare 🙂

  • s

    Medlem
    18 juli, 2008 vid 08:28

    @simpa 483341 wrote:

    Hört talas om den där killen…? slusken.. surf.. surfslusken. Alla vill vara som honom. Den enda killen som vågar vara ärlig på det här forumet. Han är cool, snygg, vad ska man säga.. killen som alla tjejer vill ha.. Någon mer som vågar stå upp? Mer balans till forumet.
    (Älskar all ironi på det här forumet, mer sånt)

    Jo, visst finns det killar som vill vara tuffa men som inte lyckas riktigt…
    Men några gör det. Min favorit är framförallt Ian, denna sjuka hjärna! 😀
    Rambo har också förgyllt livet många gånger, kanske inte så mycket i början då han försökte hitta sig själv i denna djungel… Men sen har han haft en rolig period med framförallt nytänkande runt svenska språket i skrift 😀 Det blir intressant att läsa hans biografi då den kommer ut som bok. Han kan ju göra utdrag ur inläggslistan på konfen :laugh:

    /Staffan

  • kapten_kork

    Medlem
    18 juli, 2008 vid 09:11

    Instämmer med Ässsss.
    Tumme upp för Rambo. (The Woman, for shore)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En eloge till alla Konfendeltagare!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.