Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En förmiddagstur runt Götet??

  • En förmiddagstur runt Götet??

    Publicerad av tobas på 10 september, 2003 vid 17:47

    Tänkte höra om det är någon som ska ut imorgon förmiddag till något av dom ställena som passar för nordsotligt. Sugen men har ingen bil själv, bara Mc. Börjar jobba vid två så det får som sagt var bli ett morgonpass.

    /TOBAS smirk.gif

    eketeket svarade 20 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • backe

    Medlem
    10 september, 2003 vid 18:14

    Dude!!!

    Varför va du inte på Gotland i sommras?

    Johan

  • pipe69

    Medlem
    10 september, 2003 vid 18:49

    Men Johan, han var ju där, gömde sig bara i källarbaren…;)…

    Kommer till Gotland i helgen. Troligen Fårö på lördag och Tofta eller Kovik på söndagen. Hur är det med dig?!

    Hörs – Ingo 070/5945664

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 september, 2003 vid 21:58

    Vad ska man säga, några bortförklaringar duger ju inte. Var där två vändor varav en med utrustningen. Men i brist på vind så blev det inget ripande på den fagra öins vatten. Istället så häckar man här vid västkusten numera och får väl se om det blir för längre tid eller om fjällvärlden drar för mycket till vintern. Skoj att höra från er och jag misstänker att Gotland inte vart helt fel i år heller. Får bara hoppas nu att det är några ivriga Göterborgare som ser och svarar på min fråga så jag får komma ut en sväng imorgon. Känns lite olustigt att ta sig till nått okänt ställe och köra själv. Hade Gött och ta hand om fossilerna.
    /TOBAS

    PS! Så mycket Källarbar blev det inte heller, tyvärr DS!

  • backe

    Medlem
    10 september, 2003 vid 22:23

    Tjena Ingo, jag och Joa åkte Åminne idag, ganska najs. Hoppas det blir vind i helgen, hänger gärna på alla dagar. Riktningen får bestämma spotsen tror jag.

    Ses!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 september, 2003 vid 14:37

    Var kan man segla vi NO här i Götet? / Magnus

  • eketeket

    Medlem
    11 september, 2003 vid 17:29

    Har flyttat upp till Göteborg igen. Om det är någon som ska ut så hänger jag gärna på. Har bil. Efter en fantastisk sommar hemma i Kalmar/Öland måste kajten luftas i saltvatten snarast!

    /Erik
    073-6346174
    dontstay@home.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En förmiddagstur runt Götet??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.