Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En liten annorlunda säsong i Brasil

  • En liten annorlunda säsong i Brasil

    Publicerad av virena på 22 januari, 2011 vid 00:38

    Tjohoopp!

    Då var jag lite förtidigt och oväntat hemma i sverige igen. Stötte på patrull direkt när jag satte min fot i Brasil. 45 dagar, men jag har min returbiljett om 180 dagar. Snackar du mycket så skickar vi hem dig direkt. Ja, ha tänkte jag och nu då…

    Tyvärr tog mycket av allt visum tjafs lite väl mycket energi från kitesurf och härlig lifestyle. Men bonus blev ett oplanerat bröllop och en tvångsresa till Costa rica om några veckor (biljett är inte bokad än, men så gott som klart). Då jag inte får vara i brasilien och min man inte får vara i sverige. Vi tänkte att nån stans måste vi ju träffas, så varför inte åka dit man kan vågsurfa istället för att behöva sitta och surfdejta på nätet för att få ses.

    Skickar med lite bilder så länge. Kanske blir en film, om jag kan få klippt ihop nåt.
    Kommer också med lite rapport från kul arbete som kommit igång med kidsen om ett tag.

    virena svarade 13 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • virena

    Medlem
    22 januari, 2011 vid 00:41

    Och här kommer lite fler bilder

  • stebe

    Medlem
    22 januari, 2011 vid 08:54

    Grymt fina bilder, och grattis!!!

  • byguy

    Medlem
    22 januari, 2011 vid 14:05

    Grattis Virena! Hoppas brudgummen förstår sin tur! Lycka till med allt!
    Guy.

  • toby

    Medlem
    22 januari, 2011 vid 14:13

    Grattis till er två!!! grymt fina bilder 🙂

  • zilversurfarn

    Medlem
    23 januari, 2011 vid 16:27

    Grattis Virena!

  • drakmannen

    Medlem
    24 januari, 2011 vid 21:25

    Grattis virena hoppas allt löser sig!

  • tote

    Medlem
    25 januari, 2011 vid 18:40

    Hej Virre!

    Hoppas allt är bra efter omständigheterna… Sjukt att ni ska behöva åka till ett tredje land för att få vara tillasammans:crazy:!
    Din resedagbok har iaf varit lika spännande som värsta deckaren denna gången :grin:.
    Får ses och hänga om du har tid innan Costa Rica!
    /Tompa

  • wakenils

    Medlem
    26 januari, 2011 vid 10:50

    jobbigt virena, hoppas det ordnar upp sig en dag!
    ser ut som goa bilder iaf!
    ha det grymt!! ser fram emot film, sitter kgb’n nu?

    Nils

  • virena

    Medlem
    27 januari, 2011 vid 09:59

    Tack för alla Grattis! Guy, du är en pärla:)

    Tompa, vore skitkul att ses nån dag. Jag hoppar mest runt mellan olika boenden:) Mitt nummer är 0708554416 om du har tid över nån stund.

    Nisse, är du redan på väg hem. Det gick fasansfullt fort. Tyvärr satt inte KGB, började ordentligt med den på slutet igen och tog en stund att komma tillbaka och sen var det så fasligt nära, dock bara back 2 blind aripass, så jäkla frustrerande, för jag vet att jag egentligen kan göra det. Och nu suger det för jag kommer inte att kita på typ 8 månader grrrr. Har köpt en macbook nu, så skall se om jag lyckas få ihop en liten filmsnutt. Får kolla in dina filmer för att få lite inspiration.

  • petting_4

    Medlem
    27 januari, 2011 vid 11:29

    stackare där 🙁 men sverige är ju också fint 😀 fan va gött med lite vågisar iaf. satt s-bent 2 blind airpassen? hoppas du får det grymmt där borta nu virena o hälsa Joao!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En liten annorlunda säsong i Brasil

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.