Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En liten film från Apelviken.

  • nek

    Medlem
    6 augusti, 2007 vid 07:36

    Verkligen uppskattat att du lägger upp dina filmer här, kul att ta del av dagar med vakum 😉

  • dude

    Medlem
    6 augusti, 2007 vid 17:00

    Tack för omtanken Jonas! Men nybliven förälder än jag inte förrän om ett par veckor eller fyra, om det nu var mig du syftade på – men det är nog dax att skaffa hjälm ändå 😀 Smurfen, som vi kallar den, hänger med tids nog. Ser fram emot att vara ute på surfresor med lite mer ‘liv runtomkring’ eller vad man nu ska säga.

    Håller med om att Gurras filmer är utav de skönaste med bra foto. Oj då, låter lite väl högtflygande här men, bra soul i dem är det i alla fall!

    /Nicke

    @Tiki 402999 wrote:

    Mycket smuttig rulle! F-n Nicke borde inte nyblivna familjefadrar ta det lite mjukt ute på vattnet? Bra gasat därute, särskilt pushloopen med mjuk dacronlandningen. Grattis förresten det var väl jr som figurerade i sin första surfrulle?

    Henke, skönt att Jofan sitter stabilt på huve`t så man vet att det är du.

    /Jonas

  • tiki

    Medlem
    6 augusti, 2007 vid 21:11

    Okey Nicke, då drar jag tillbaka gratulationerna än så länge. Du o Henke kanske kan få grupprabatt på någon hjälm om han inte fortsatt oförtrutet ska propagera för det gamla Malungsföretaget.

    Det verkar som PA-brädan från SA hänger med i alla fall.

    Vi hörs o ses säkert nå`n helg i Babbelviken.

    /Jonas

  • kine

    Medlem
    7 augusti, 2007 vid 08:48

    tjena J, hehe, ja jofan hänger med. ser för risig ut men sitter bra så den får nog vara kvar ett tag till 🙂

  • ola-h

    Medlem
    7 augusti, 2007 vid 09:09

    Som vanligt en inspirerande film med bra ladd.

  • koa

    Medlem
    9 augusti, 2007 vid 21:20

    Härligt med sommar i Apelviken; var där några dagar tidigare och fick segla 5,3 & 4,7 ; 4 dagar av fem mitt i sommaren! Skön leverans!
    Sköna bilder och ladd 😉
    Kameran ser ut att funka bra 😉

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En liten film från Apelviken.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.