Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing En ny stjärna har trätt in……

  • En ny stjärna har trätt in……

    Publicerad av getwet på 13 juli, 2006 vid 21:07

    På GPS speedsurfing finns det numera en snubbe som gjort 54.9 knop 2sec, samt lyckats med det otroliga att köra en nautisk i 44.4 knop. Ett nytt speedämne har dykt upp…….(påpekar härmed att mitt inlägg är av ironisk karaktär)

    getwet svarade 17 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • getwet

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 07:23
    getwet wrote:
    På GPS speedsurfing finns det numera en snubbe som gjort 54.9 knop 2sec, samt lyckats med det otroliga att köra en nautisk i 44.4 knop. Ett nytt speedämne har dykt upp…….(påpekar härmed att mitt inlägg är av ironisk karaktär)

    Och nu försvann den nya stjärnan…….Pelle Swart.

  • boman

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 08:32
    getwet wrote:
    getwet wrote:
    På GPS speedsurfing finns det numera en snubbe som gjort 54.9 knop 2sec, samt lyckats med det otroliga att köra en nautisk i 44.4 knop. Ett nytt speedämne har dykt upp…….(påpekar härmed att mitt inlägg är av ironisk karaktär)

    Och nu försvann den nya stjärnan…….Pelle Swart.

    äh va synd han som va så bra…

    Getwet, Ska du speeda något i helgen?

  • gegga

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 10:01

    Härligt!
    Vet hur det känns att vara ett speedämne!
    Cruisade fram och tillbaka i 24-26 knop i helgen
    fick sedan en reppa där gecko:n visade 35.7 knop!

  • getwet

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 15:42
    Boman wrote:
    getwet wrote:
    getwet wrote:
    På GPS speedsurfing finns det numera en snubbe som gjort 54.9 knop 2sec, samt lyckats med det otroliga att köra en nautisk i 44.4 knop. Ett nytt speedämne har dykt upp…….(påpekar härmed att mitt inlägg är av ironisk karaktär)

    Och nu försvann den nya stjärnan…….Pelle Swart.

    äh va synd han som va så bra…

    Getwet, Ska du speeda något i helgen?

    Gjorde ett tappert försök idag vid Rangsta men vinden ville inte stå på riktigt för höga farter. Tror att ni fick betydligt mer vind så jag ser med spänning fram emot kvällens läsning på GPS s.

    För säkerhetsskull ligger jag kvar vid Rangsta inatt (i bussen, är där nu) ifall att det skulle dra på igen nu under kvällen eller tidig morgon……Går snart ned till stranden med grillen, vinet och en vacker kvinna……obs ej ironi!:wink:

    Berätta hur ni har haft det.

  • getwet

    Medlem
    14 juli, 2006 vid 15:50
    gegga wrote:
    Härligt!
    Vet hur det känns att vara ett speedämne!
    Cruisade fram och tillbaka i 24-26 knop i helgen
    fick sedan en reppa där gecko:n visade 35.7 knop!

    Åh jag gjorde 118 knop för ett par dagar sedan….det var visserligen en riktigt brant och hög backe i programmet och en sjudjäkla accelaration men man kanske skulle lägga in den på gps speed, då blir man etta ett litet tag iaf.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing En ny stjärna har trätt in……

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.