Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En våga vägra våtdräkts produktion – Psycho

  • gurra1978

    Medlem
    8 september, 2004 vid 19:19

    Skön rulle!

    Härligt intro, coolt psycho, sköna scener i rullen: bla backspegelpsycho, feta hoppet i sidled, psycho bland alla andra i våtdräkt.

    Ibland blev det för mycket hopporige utan några feta tricks men är man psycho utan våtdräkt kanske man inte vill bada så mycket grin.gif

    Dina tidigare produktioner har jag gillat också men inte varit mycket för dina låtval, däremot så var denna låt mycket passande och skön.

    Du får kulingvarning i betyg och det är inte dåligt.

  • s

    Medlem
    9 september, 2004 vid 07:09

    Första minnet jag har från Cavalli var en tokgalen kille som seglade i shorts i Apelviken… Psycho! laugh.gif

    /Staffan

  • drakglenn

    Medlem
    9 september, 2004 vid 07:21

    Haha, svin bra rulle! cool.gif,
    tummen upp för Psycho Don_Cavallis film, keep up the good work!

    //Glenn

  • don_cavalli

    Medlem
    9 september, 2004 vid 09:19

    Man får tacka!!! Nästa år skall jag nog införskaffa mig en shorty så att jag har fler alternativ än torris eller shorts! grin.gif

  • lajvarn

    Medlem
    9 september, 2004 vid 11:55

    go rulle! brukar faktiskt oxå åka utan våtdräkt, hängsele å boardshorts gällde i somras. då i insjöar iofs. kanske inte så skönt längre? inte kommit ut på ett tag nu. man blir grymt sugen!

  • bergelin

    Medlem
    9 september, 2004 vid 19:43

    Skön film, inte utan att man blir sugen!

    // Erik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing En våga vägra våtdräkts produktion – Psycho

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.