Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing End of the season wasted session – Varberg

  • sourra

    Medlem
    16 oktober, 2007 vid 18:14

    Se även till att beställa bra vindriktning för Viken eller Läjet, annars kommer danskjävlarna skojja till det och skicka stadigt 12 m/s ostligt.

  • johanw

    Medlem
    16 oktober, 2007 vid 18:43

    kommer bli najs som faaain

  • jonaish

    Medlem
    16 oktober, 2007 vid 19:46

    Skotten da master…

    will you take jonaish with you, soo you can dema me out to da locos up there?!?!

  • nilsson

    Medlem
    16 oktober, 2007 vid 22:00

    @djevulen 420659 wrote:

    gytt larsa å bengt då räknar jag med att ni åxå kommer upp,jag fixar en stuga till,en stuga för “barn”och en för “vuxna”,,,,ska höra med henke å jp-gänget åxå

    An another time and an another place!Skulle vara trevligt! Men hinner ej, men ni får ha det kul!Mvh Bengt N

  • skotten

    Medlem
    16 oktober, 2007 vid 22:08

    we need to get the cars sorted out for the malmoe bunch soon… lets get it sorted guys….

  • luuddee

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 06:49

    ja kommer nog när e det? ja har en kite

  • skotten

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 07:39

    last weekend this month or first weekend next month 🙂 och de är klart att du ska vara med foor faaaen.

  • henkeh

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 16:04

    Tjena Skotten….. Är kompis med Djevulen och ska upp… Har en eller två platser över i min bil!

    Låt mig vet om någon vill åka med!

    Henrik
    0709-66 96 80

  • matthias

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 16:07

    Den viktigaste frågan av alla, finns det mycket bra damer i Varberg och om det nu finns det, finns det någon chans att vi kommer stöta på dessa under okontollerade former, så som på lokal, i en eller annan stuga eller husbil?

  • luuddee

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 16:18

    @Matthias 422826 wrote:

    Den viktigaste frågan av alla, finns det mycket bra damer i Varberg och om det nu finns det, finns det någon chans att vi kommer stöta på dessa under okontollerade former, så som på lokal, i en eller annan stuga eller husbil?

    det kan nog vara den viktigaste frågan av alla då det alldeles säkert kommer vara mycket för kallt för att surfa.

  • snygging

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 17:02

    Det blir det säkert annars får vi klä ut djevulen till tjej och turas om!
    eller gå in till centrum och svettas på ett disko!

  • christian12345

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 17:18

    Jag har en tom sittplats i min bil, men om någon ska åka där så måste vi ha surfgrejerna i någon annan bil för jag har inget bagageutrymme.

  • gonzo

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 17:29

    åk tåg alla så ni verkligen kommer samtidig å invaderar
    hade vart fint å se när ni lassar på alla surf prylar på tåget hehe

  • jonaish

    Medlem
    17 oktober, 2007 vid 17:58
    gonzo;422843 wrote:
    åk tåg alla så ni verkligen kommer samtidig å invaderar
    hade vart fint å se när ni lassar på alla surf prylar på tåget hehe

    mmm dii ä riktigt najs, S-hamn – Malmö ca 2h typ med 3bagar å 1bräda =)

    ååå då har man bara tagit upp ca 5platser..

  • djevulen

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 15:57

    nu är ölen inköpt,nu hoppas vi bara vädergudarna är med oss,,,det är även någon sorts holabalo i varberg samma helg så det kommer nog vara mycket lössläppta damer ute på stan,,och kanske lite pojkar till dig sourra så du slipper dela sovsäck med “snygging”

Sida 6 av 11

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing End of the season wasted session – Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.