Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing End of the season wasted session – Varberg

  • sourra

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 16:04

    Lugn i stormen, jag har en metallpulka som jag brukar tejpa fest över ryggen/röven med glasfibertejp när det vankas sausage parties. Pulkan börjar bli rejält bucklig efter diverse nattliga utfall från fyllesugna partytomtar men än håller den. Med tanke på folket som kommer upp från Skåne så är det dubbla pulkor som gäller. Och hjälm.

  • haze

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 16:37

    Massa tjejer? Låter bra ju 😉

  • bresky

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 19:15

    jag vill också åka med! hur var det med platser i stugor?

  • jonaish

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 19:22
    bresky;423105 wrote:
    jag vill också åka med! hur var det med platser i stugor?

    Alla sover sked i stugan, varmt å gött….Haru möjligtvis plats i bilen bresky?

  • bresky

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 19:37

    @jonaish 423107 wrote:

    Alla sover sked i stugan, varmt å gött….Haru möjligtvis plats i bilen bresky?

    jodå, jag borde kunna ta med mig 2 pers i bilen om vi klämmer ihop oss.

  • jonaish

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 20:10
    bresky;423110 wrote:
    jodå, jag borde kunna ta med mig 2 pers i bilen om vi klämmer ihop oss.

    Schyyyst, men jag har bara en tid å passa, å det är… månda v.44 kl 8:20 i Malmö!!

    sen har jag lov hela jävla veckan =)

  • djevulen

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 20:56

    @bresky 423105 wrote:

    jag vill också åka med! hur var det med platser i stugor?

    det finns många stugor lediga,,det var bara vi som har bokat stugor,,5-6 stugor e förbokade och det finns ca 30 stugor allt som allt,,ju fler desto roligare,ta bara med det största leendet så löser allt sig

  • luuddee

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 21:02

    e det långt till town från stugorna?

  • sourra

    Medlem
    18 oktober, 2007 vid 21:20

    Knappt 3 km.

  • ziik

    Medlem
    19 oktober, 2007 vid 08:05

    hur gick det mer lasurf? kommer man få en chans att tygla en räv?
    vet inte om jag har ett så litet betsel…
    får kolla i bondage förådet…

  • surfmc

    Medlem
    19 oktober, 2007 vid 14:10

    Det kostar ca 800 att hyra strandtåget, jag gjorde det till en personalfest, kolla upp det om ni vill ha transport in till stan…….chaffisen buskörde en del på torget med tåget också. Det vore nog en syn med ett stort antal surfare åkandes strandtåg en oktoberkväll i varbergs centrum. 🙂

  • djevulen

    Medlem
    19 oktober, 2007 vid 15:02

    @surfmc 423271 wrote:

    Det kostar ca 800 att hyra strandtåget, jag gjorde det till en personalfest, kolla upp det om ni vill ha transport in till stan…….chaffisen buskörde en del på torget med tåget också. Det vore nog en syn med ett stort antal surfare åkandes strandtåg en oktoberkväll i varbergs centrum. 🙂

    det hade varit nåt,var fixar man strandtåget?e det turistbyrån man ska fråga isåfall

  • haze

    Medlem
    19 oktober, 2007 vid 15:54

    Det hade varit sköj!!!

  • sourra

    Medlem
    20 oktober, 2007 vid 15:20

    Jag hoppas verkligen att windguru är helt ute och cyklar inför kommande helg. Ostligt, vad ska man ha det till?!

  • christian12345

    Medlem
    20 oktober, 2007 vid 15:32

    Det hinner nog ändra sig. Annars bygger vi om din bil till wake-båt och åker efter den i stället.

Sida 7 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing End of the season wasted session – Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.