Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Envis vinner….. Seriös vintersurf

  • calle_b

    Medlem
    2 mars, 2007 vid 11:07

    jisses, har inte sett den förrut. Sicken dåre 🙂
    Tippar på att var nöjd så. Synd att man inte fick se hur han tog sig upp…

  • donpedro

    Medlem
    2 mars, 2007 vid 15:19

    Hahah a den där e fin, men jävlar va knepigt att ta sig upp igen.

  • canoya

    Medlem
    2 mars, 2007 vid 22:23

    Det är väl estlänningarna som kallar sig Team Vosa som la ut dendär och en massa andra vinterseglingsfilmer på sin sida för nåt årsedan.

    /Håkan

  • nlc

    Medlem
    4 mars, 2007 vid 10:21

    Starkt jobbat av snubben, särskilt imponerad av starten från isflaket. Man vill nog inte gärna bli inspolad i den där sörjan igen…

  • manno

    Medlem
    4 mars, 2007 vid 15:41

    Team Vosa äger fett!!

    Ska ut imorrn på doggen tänkte jag, nån som är sugen?

  • ekern

    Medlem
    4 mars, 2007 vid 16:17

    Tja!
    yes jag har oxå tänkt mig lite surf imon, alltid kul att vara två. Men är det inte värt en sväng till olofsbo istf dogge?

    /Erik

  • manno

    Medlem
    4 mars, 2007 vid 18:24

    Tja! Tror jag stannar i hstad, har aldrig fått vettig segling i olofsbo, sen vill man ju ha nära till duschen 😀 kör simstadion nog på förmiddagen, hör av dig på 0707832822 om du sticker ut!

  • ekern

    Medlem
    4 mars, 2007 vid 18:33

    Tja!
    oki, jag hör av mig om/när jag sticker ut! Om du hinner upp före mig imorgon och ska surfa kan du ringa mig på 0705566658! ..Yes, duschen e go att ha nära tillhands..

    /Erik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Envis vinner….. Seriös vintersurf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.