Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Eskilstuna Surfare

  • Eskilstuna Surfare

    Publicerad av derschwede på 15 juli, 2007 vid 21:02

    Har idag/igår o.s.v (söndag) letat spot i eskilstunatrakten och har faktiskt lyckats hitta ett, på eniro heter det bredablick.
    Det går en väg dit som är spärrad av en vägbom. Babblade med nån sommarstugeägare där och tydligen skall det för lääänge sedan funnits en surfklubb som höll till där och som även hade nyckeln till bommen.

    Frågan är alltså, är det någon som vet något om denna vägbom och ev. nyckel?

    mvh
    henke

    alexander svarade 16 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • johan-g

    Medlem
    16 juli, 2007 vid 21:33

    Kul med en till surfare i Eskilstuna! Är det Nabbudden du tänker på, det finns folk som kör där fortfarande. Jag har en nyckel som jag fått för länge sedan. Jag har sommarstuga i närheten som jag går i från, vet inte vem som har ansvaret för nycklar och så till bommen nuförtiden. Gå i från Kullerstasand(viken väster om nabbudden) och surfa upp till nabbudden när det blåser så tror jag att det inte är några problem att få en nyckel till bommen. Det ser ut att bli lite vind till veckan! Kanske ses på vattnet.

    /Johan

  • alexander

    Medlem
    22 juli, 2007 vid 13:31

    Tjena Henke! Kul att se att det dyker upp lite nya ansiketen i Eskilstuna. Personen som kan hjälpa dig med nyckel är Lasse Wall. Han får du tag på lättast via mail, lasseswall@hotmail.com

    MVH // Alex

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Eskilstuna Surfare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.