Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ett par bilder från Lejet i lördags

  • Ett par bilder från Lejet i lördags

    Publicerad av mes på 8 maj, 2012 vid 16:51

    inget upphetsande, inga makalösa mauifärger, inga makalösa mauimoves…vanliga Lejet.

    fraddanr svarade 12 år sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • mattsson-andreas

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 17:20

    Goa bilder på en go dag….. Väl mött på lördag igen, samma vind som det verkar som förra lördagen. Gött

  • mes

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 19:23
    mattsson.andreas;688106 wrote:
    Goa bilder på en go dag….. Väl mött på lördag igen, samma vind som det verkar som förra lördagen. Gött

    Fast då blir det bättre krut i gubben (undertecknad) både på vattnet och bakom kameran. Onsala…vad kör du för grejor?

  • doc

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 20:12

    Hmmm. Ska mesen testa ett Banzai på lördag kanske?

  • mes

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 21:54
    Doc;688118 wrote:
    Hmmm. Ska mesen testa ett Banzai på lördag kanske?

    Ahepp…om du riggar! 😉 Mark Angulos gamla devis (som jag kör med) om att det inte spelar någon roll hur man riggar funkar inte…
    Men gärna! Såklart. Nähäpp, dags att sluta jobba och gå och lägga sig.
    😛

  • doc

    Medlem
    9 maj, 2012 vid 21:57

    Hehe. Det ska väl gå att ordna. Om vi bara lyckas synka oss till tid och plats så riggar jag och provseglar så det synkar… Här ska vi nog fan få fart på mesen så han liknar fågel Fenix 🙂

  • mattsson-andreas

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 20:50

    Mes. Kör JP freestyle wave och en hederlig gammal F2 guerilla wave 78 lit. Gubben (jag) va rejält stell i söndags då det inte blivit vågor sedan i höstas. Nya krafter tills på lördag…

  • fraddanr

    Medlem
    10 maj, 2012 vid 21:27

    Tacktack 🙂

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ett par bilder från Lejet i lördags

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.