Senaste nytt Forums extreme windsurfing

  • extreme windsurfing

    Publicerad av men på 20 september, 2003 vid 13:38

    den som har extreme chanel. titta i helgen och närmast klockan 17.30. då får ni se på riktig skön windsurfing.

    efter det förstår man varför man lagt ut så mycket pengar på sporten, nu när det inte blåser ett skitt

    titta även in på hans hemsida [email=”http://www.the-search.net/”]http://www.the-search.net/[/email]

    jopi svarade 20 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • jopi

    Medlem
    20 september, 2003 vid 13:44

    Jag bjuder på en öl till den som kan spela in en mpeg på detta.

  • men

    Medlem
    20 september, 2003 vid 14:05

    ska spela in filmen. den sänds i helhet på extreme

  • semivaken

    Medlem
    20 september, 2003 vid 14:44

    Trevligt att dom tog en tripp till Cabo Verde… Ett ställe jag helt klart skulle vilja åka till för att surfa… Var där 1-2 veckor i vintras förr förra året och det var grymt häftigt… Fick dock alrig surfat nåt (var inte riktigt lika hängiven då) men Cabo Verde har riktigt vacker natur och befolkning, lite skillnad mot kanarieholmarnas konstgjorda stränder… (inte bara iförsig men att dom överhuvudtaget finns stör mig…) det är dessuomt afrika så det är ju relativt varmt… 35-45 grader kanske… =)….

  • men

    Medlem
    20 september, 2003 vid 15:03

    i vilket land ligger cape werde.
    vart kan man wawesegla i sverige, själv bor jag ju i stockholm

  • semivaken

    Medlem
    20 september, 2003 vid 15:51

    Cabo Verde, eller Cape Verde, är ett antal öar som ligger mitt ute i atlanten… Tillhör afrika som världsdel och är självständigt sen 1975 tror jag… Otroligt vacker orörd natur. Var på en stran kallad dangerousbeach med mäktiga vågor och perfekta sanden med lavaberg i bakgrunden… långt från all bebyggelse… Den bebyggelse som finns är dessutom vackra gamla byggnader utan modernt material… Landet är väldigt fattigt och slåss mot EU om deras eget fiskevatten…

    det är rätt dyrt att flyg dit tror jag,( vet inte riktigt kom med båt)

    Torö är väl det bästa vågstället i sthlmstrakten, eller har jag fel?? Väddö funkar ibland…

    mvh

  • marra

    Medlem
    21 september, 2003 vid 10:09

    visas det på söndag?
    måste se!

  • _alexander

    Medlem
    21 september, 2003 vid 10:54

    jag har typ alla kanaler utom den mad.gif

  • adde

    Medlem
    21 september, 2003 vid 11:05

    Man kan ta sig Kap Verde via Kanarieholmarna, med “lokal”-flyg. Annars är det nog charter via tyskland eller direkt från svedala (rätt dyrt) som gäller.

    /adde

  • jopi

    Medlem
    22 september, 2003 vid 17:42

    Var det någon som spelade in?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums extreme windsurfing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.