Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter F2 brädor ?

  • F2 brädor ?

    Publicerad av [surfguru] på 31 oktober, 2001 vid 18:36

    humm, funderande på en sak angående F2:s brädor.
    Vad jag vet så är de kända för att göra bra windsurfingbrädor av fin kvalitet, men vad jag inte kände till var att dom har ett stort utbud av snowboardtillverkning också…..
    Har dom börjat med detta nyligen ? Är det bra kvalitet på brädorna och är
    de dyra ?

    – undrande surfkille på västkusten…

    anonym-anvandare svarade 21 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • oscar

    Medlem
    31 oktober, 2001 vid 19:39

    Dom har hadt snowboards länge. Bl a är svenske extremåkaren Johan Erikson sponsrad av dom. Ägde en F2 för länge sen , schysst kvalite.

  • royalbeastieboy

    Medlem
    31 oktober, 2001 vid 22:49

    jag körde f2 ett tag, helt okej men upplevde den vara i tyngsta laget vilket jag även har hört från många andra

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 november, 2001 vid 07:23

    Har kört ett antal F2 brädor under min karriär (sen -89) och det är de brädorna som hållt bäst!

    I år så kommer de med en ny modell (utveckling av den några år gamla Boxern) som jag tror kommer bli grym, 175 med fishtail….. en så skall jag köpa.

    /Jonas

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 juni, 2002 vid 20:23

    jo f2 är skit bra brädor. om man gillar stora skär och puder. är ju inte dom lättaste freestyle brädorna. men gillar man stora berg och stora svängar så är det bland det bästa man kan få tag på.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 juli, 2002 vid 11:15

    Har testat några f2 brädor i vinter och har i alla fall inte hittat något annat fartstabilare. Verkar som de bara vill gå fortare och fortare..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter F2 brädor ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.