Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing F2 compstyle

• s

Medlem
    12 oktober, 2002 vid 17:11

Menar du 2002:an eller 2003:an?

Hur som helst så har jag ingen personlig erfarenhet av den men har läst testerna där den får bra både på extrem Freestyle samt, något förvånande även Freeride! Det verkar ju bra att de inte renodlat den så att den även går att svänga med och inte bara hoppa runt… wink.gif

Förra årets var ganska bullig, 2003:an ser annorlunda ut. Jag klämde på en 2003:a för någon timme sedan. Den ser inte alls så bred ut som den egentligen är (248:an är nästan 65cm bred). Den har ganska fina, tunna kanter, lite tailkick och annat godis som gör att den ser mycket kompetent ut i manövrar. Det roligaste är nog tailen som ser ut som en liten båt-för… Åk till Surfcompaniet, Fiskebäck, Göteborg och kolla, de har tre stycken inne just nu. (http://www.surfcompaniet.se)

Jag hämtade precis ut min nya F2 Maui Project Style 250, det är vågfreestylebrädan. Den återkommer jag gärna med utlåtande om senare. Den ser vansinnigt fin ut i shapen och den är SNYGG!

Staffan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing F2 compstyle

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.