• anonym-anvandare

    Medlem
    21 november, 2001 vid 08:53

    förlåt, inte för att klinka ner på någon.
    Men de är verkligen inte snygga de nya f2
    brädorna, speciellt inte maui project.

    /stefan
    PS. bara min åsikt…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 november, 2001 vid 10:24

    • Power-Freestyle Board for strong wind
    • The new, faster scoop rocker line makes jumps max to air possible and supports the freeride character of the Max2Air 254

    Kolla discovery-brädan eller bifogad bild!
    Stämmer nog inte riktigt?

    Mystery-brädan var ju kanske lite väl kluddig.
    Inte särskilt snygg, men smaken är ju som baken

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 november, 2001 vid 11:26

    å sen står det F2-SNOW som titel på fönstret..

  • dr-masse

    Medlem
    21 november, 2001 vid 13:39

    Aldrig, aldrig kunde jag tro att F2s Gorby-brädor skulle överträffas i ren och skär fulhet (i och för sig skulle det vara rätt läckert att idag dyka upp med en Gorby sputnik i högsta hugg på Haga eller nå’t). Men som så ofta förr krävs det en mästare för att överträffa sig själv. Ett antal av de nya F2-brädorna är ju tokfula! Aaaarrgh! Mystery – ja det är sannerligen en mysterium hur en bräda kan bli så avskräckande. I en redan vedervärdig design, inte ens snygga flames, har man blaffat dit en ryslig drake som pricken över e-et (e som i elände, i det här fallet). Bra för stöldrisken, i alla fall ;-). Kanske det mest träffsäkra namn man sett sedan Ivana Humpalot i Austin Powers.

    I övrigt ä ju Mystery 252 precis den typ av bräda jag spanar på just nu, FreeStyle Wave, runt 85 liter för 4.5 – 6.2… men utseendet… näääää…

    sådärja, då har man avslöjat att det spelar alldeles för stor roll hur grejorna ser ut oxå, löjligt men sant.

    Surfa På!

  • royalbeastieboy

    Medlem
    21 november, 2001 vid 14:16

    sidan tycker jag iallafall va snygg…!

  • johan

    Medlem
    21 november, 2001 vid 18:34

    Jasså du Masse, wave freestyle runt 85 liter ?
    Då kanske du skulle ha min Mistral wavescore 88 00:a ?

    i stockholmo

    Johan

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 november, 2001 vid 09:03

    tycker inte att mauiproject-bärdorna är så himla fula..

  • dr-masse

    Medlem
    22 november, 2001 vid 10:11

    He, he, där gjorde du ett litet försök att komma åt mina surt förvärvade pund… Men den gubben går inte, sörru… Har testat brädan å den är för stampig i mycket vind för min smak… Dessutom är jag ute efter något som är snäppet mer vågbetonat/kontrollerbart, vilket de flesta modernare FreeStyle Wave brädor verkar vara… Mistral Shift känns hetare än WaveScore 88an om vi säger så…Men hoppas du hittar en köpare, 88an är ju klart kul med 5.5 – 6.5!

    Surfa På!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.