Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing F2 våtdräkter

• anonym-anvandare

Medlem
    26 augusti, 2000 vid 22:12

Janne kan säkert hävda att sömmar och dylikt kan vara lika bra, men inte gummit och passformen.
    Känn på gummit nästa gång, känn elasticiteten, eller bristen på det.
    Känn på en Pryde dräkt (eller de flesta andra märken som finns).
    Skillnad?
    Skulle tro det.
    Gissa vilket som är bäst.
    Rätt.

Det finns ju även andra dräkter som har lika bra gummi som Pryde. Om det är märket du inte gillar.
    Känn och prova dig fram.
    Köp inte något förhastat när det gäller en så viktig del som din komfort på vattnet, dessutom är det en del pengar vi talar om.

S..

• linsurfer

Medlem
    27 augusti, 2000 vid 02:46

Visst, en pryde-dräkt sitter ganska bra men håller den? NEJ, min sprack i grenen 2:a gången jag använde den. Tacka vet jag GUL, dom håller OCH sitter bra!

• anonym-anvandare

Medlem
    27 augusti, 2000 vid 13:27

Pro-limit är det enda rätta…

• anonym-anvandare

Medlem
    28 augusti, 2000 vid 06:34

Nu har jag i varje fall köpt en Sola torrdräkt. Den verkade överlägsen i kvalite både F2 å Pryde. Hoppas att jag inte kommer att frysa (inte så troligt med 6 mm på magen).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing F2 våtdräkter

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.