Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fågelskådare farliga

  • enlighted

    Medlem
    20 september, 2006 vid 15:40

    Hehe jodu….

  • skotten

    Medlem
    20 september, 2006 vid 15:40

    shocks me everytime I hear about this dude… It seems they are all out to screw someone over

  • krillan82

    Medlem
    20 september, 2006 vid 15:51

    Men alla fågelskådare är väl psyksjuka… Men han gick väl lite till överdrift…

  • kamikazekiteren

    Medlem
    20 september, 2006 vid 15:59
    Krillan82 wrote:
    Men alla fågelskådare är väl psyksjuka… Men han gick väl lite till överdrift…

    Alle som egnar tid åt at sitte och glo på fåglar er psjyksjyka!
    Fågelskådare austronauteer och ornitologer
    Dom burde i fengelse alle ihop!

  • krillan82

    Medlem
    20 september, 2006 vid 16:25

    Haha helt rätt…

  • krillan82

    Medlem
    20 september, 2006 vid 16:34
    kamikazekiteren wrote:
    Krillan82 wrote:
    Men alla fågelskådare är väl psyksjuka… Men han gick väl lite till överdrift…

    Alle som egnar tid åt at sitte och glo på fåglar er psjyksjyka!
    Fågelskådare muslimer och ornitologer
    Dom burde i fengelse alle ihop!

    helt rätt

  • grozzny

    Medlem
    20 september, 2006 vid 17:09
    kamikazekiteren wrote:
    Krillan82 wrote:
    Men alla fågelskådare är väl psyksjuka… Men han gick väl lite till överdrift…

    Alle som egnar tid åt at sitte och glo på fåglar er psjyksjyka!
    Fågelskådare muslimer och ornitologer
    Dom burde i fengelse alle ihop!

    Vad är det för fel på muslimer? ^^

  • johanneslarsson

    Medlem
    20 september, 2006 vid 18:37

    han borde ju skjutas

  • kamikazekiteren

    Medlem
    20 september, 2006 vid 21:48
    grozzny wrote:
    kamikazekiteren wrote:
    Krillan82 wrote:
    Men alla fågelskådare är väl psyksjuka… Men han gick väl lite till överdrift…

    Alle som egnar tid åt at sitte och glo på fåglar er psjyksjyka!
    Fågelskådare muslimer och ornitologer
    Dom burde i fengelse alle ihop!

    Vad är det för fel på muslimer? ^^

    Har du nogon gang sett en muslim kite??? ååååååååååå svenskor åååååå

  • gogga

    Medlem
    20 september, 2006 vid 22:17

    fan rambo vilket jävla botten napp.-.. nu har du ghått ner dig i skiten

  • daniceder

    Medlem
    20 september, 2006 vid 23:36

    kamik – lär dig lite fakta innan du skriver sån skit. För det första tillhör messias inte muslim, utan är ett begrepp inom judedomen. Jesus referas bland annat som messias i det nya testamenet. Muslimer har profeten muhammed.(asså profet) Tycker det e jävligt dålig stil att hitta nån som skriver sån skit på surfzone, hade fått en bra uppfattning utav folk generellt annars. E pga utav sån jävla skit också det blir bara mer å mer problem. Jag blir fan arg å e inte muslim. Ha lite respekt kanske, håll dina kommentarer till dig själv om du inte har nån vettig anledning till det. Å om det ska vara ett skämt så e det jäääääkligt dåligt leverat.

    kram kram
    från en tjej som inte kan hålla käft

  • daniceder

    Medlem
    21 september, 2006 vid 05:51

    kamik – lär dig lite fakta innan du skriver sån skit. För det första tillhör messias inte islam (muslimer), utan är ett begrepp inom judedomen. Jesus referas bland annat som messias i det nya testamenet. Muslimer har profeten muhammed.(asså profet) E pga utav sån jävla skit också det blir bara mer å mer problem. Jag blir fan arg å e inte muslim. Håll såna kommentarer till dig själv om du inte har nån vettig anledning till det. Å om det ska vara ett skämt så e det jäääääkligt dåligt leverat. iaf inte så att det e självklart för mig.

    kram kram
    från en tjej som inte kan hålla käft

  • marcel_101

    Medlem
    21 september, 2006 vid 09:17

    om det e musli vi snackar om brukar jag köpa frukt muslin till min yoghurt :tongue:

    kram från en kille
    som e väldigt oseriös gällande det mesta

  • simoneburgess

    Medlem
    21 september, 2006 vid 09:36

    Precis som fågelskådare kan också muslimer vara farliga ibland

    Daniceder: Att säga att fågelskådare är farliga, onda och psykotiska är tydligen i sin ordning, men att säga något dumt i samma skämtsamma ton om muslimer är det inte, för att? De kan tänka ge tillbaks? De blir mycket argare än fågelskådarna?

    Känns att de som blir arga över vad som skrivs på ett sånt här forum i lättsam ton borde lära sig slappna av, fågelskådare så som muslimer. Och du själv.

  • kamikazekiteren

    Medlem
    21 september, 2006 vid 09:39
    daniceder wrote:
    kamik – lär dig lite fakta innan du skriver sån skit. För det första tillhör messias inte islam (muslimer), utan är ett begrepp inom judedomen. Jesus referas bland annat som messias i det nya testamenet. Muslimer har profeten muhammed.(asså profet) E pga utav sån jävla skit också det blir bara mer å mer problem. Jag blir fan arg å e inte muslim. Håll såna kommentarer till dig själv om du inte har nån vettig anledning till det. Å om det ska vara ett skämt så e det jäääääkligt dåligt leverat. iaf inte så att det e självklart för mig.

    kram kram
    från en tjej som inte kan hålla käft

    musliner och bin laden hand i hand . Dom er like danne alle ihop. Jag har tenk at leve några år til. Da har jag lyst til at kunne åke flyg och leve i höghus utan en muslinjävel ska sprenge mai i hundra bitor!

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fågelskådare farliga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.