Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fågelskådare farliga

  • nn4an_mike

    Medlem
    21 september, 2006 vid 10:07

    Ja, det är definitivt farligare och större risk att befinna sig i ett höghus än att kita.

    Själv gillar jag spänningen och skulle kalla mig själv för något av en adrenalin-junkie… Så jag bor på nionde våningen i ett höghus i Partille.
    Det är skitspännande och jag känner adrenalinet flöda varje gång jag står i hissen på väg upp till min lägenhet. Jag kallar sporten för “extreme-living”

    För att öka spänningen ytterligare brukar jag sitta och rita karikatyrer av Muhammed på kvällarna och skicka ner i grannfamiljens brevinkast, och av ren artighet brukar de använda lite av sin mjältbrand till att besvara mina brev.
    Men jag har skyddskläder på mig jämt, och låter tjejjen öppna all inkommande post.

  • krillan82

    Medlem
    21 september, 2006 vid 10:24

    Alltså förlåt men är jag trög?

    Vad är Mus limm?? är det något nytt preventinmedel specielt för araber…

    I sånna fall kan man ju snacka om SAFTY SEX

  • pjoter

    Medlem
    21 september, 2006 vid 14:38
    kamikazekiteren wrote:
    musliner och bin laden hand i hand . Dom er like danne alle ihop. Jag har tenk at leve några år til. Da har jag lyst til at kunne åke flyg och leve i höghus utan en muslinjävel ska sprenge mai i hundra bitor!

    Muslimer är väl inget mot norrmän. Kommer här å förpestar med sina lusekofter å guleböjar. Näh norge är ett fint land å åka till för att se lite annan natur och kultur alltså men det är ju inget man vill ha omkring sig.

    Finns ju en anledning att dom inte blivit insläppta i EU.

    Jonas, innan du tänker för negativa tankar om folk du inte känner borde du kanske ta en resa till dalsland å höra lite vad dom som bor där tycker om norrmän.

  • enlighted

    Medlem
    21 september, 2006 vid 15:19
    NN4AN_Mike wrote:
    Ja, det är definitivt farligare och större risk att befinna sig i ett höghus än att kita.

    Själv gillar jag spänningen och skulle kalla mig själv för något av en adrenalin-junkie… Så jag bor på nionde våningen i ett höghus i Partille.
    Det är skitspännande och jag känner adrenalinet flöda varje gång jag står i hissen på väg upp till min lägenhet. Jag kallar sporten för “extreme-living”

    För att öka spänningen ytterligare brukar jag sitta och rita karikatyrer av Muhammed på kvällarna och skicka ner i grannfamiljens brevinkast, och av ren artighet brukar de använda lite av sin mjältbrand till att besvara mina brev.
    Men jag har skyddskläder på mig jämt, och låter tjejjen öppna all inkommande post.

    Fan vi måste ju starta någon slags förening, bor ju på 8:e våningen uppe på ramberget inne i Göteborg… Kanske ett “EL”-forum :P….

    Lätt en framtidssport, man vill ju va först liksom… 😉

  • marcel_101

    Medlem
    21 september, 2006 vid 16:25

    mycket fint vil gå med i extreme living………….kanske kan ta en träff slå upp ett tält på motorvägen o leka lekar

  • egan

    Medlem
    21 september, 2006 vid 16:57
    kamikazekiteren wrote:
    daniceder wrote:
    kamik – lär dig lite fakta innan du skriver sån skit. För det första tillhör messias inte islam (muslimer), utan är ett begrepp inom judedomen. Jesus referas bland annat som messias i det nya testamenet. Muslimer har profeten muhammed.(asså profet) E pga utav sån jävla skit också det blir bara mer å mer problem. Jag blir fan arg å e inte muslim. Håll såna kommentarer till dig själv om du inte har nån vettig anledning till det. Å om det ska vara ett skämt så e det jäääääkligt dåligt leverat. iaf inte så att det e självklart för mig.

    kram kram
    från en tjej som inte kan hålla käft

    musliner och bin laden hand i hand . Dom er like danne alle ihop. Jag har tenk at leve några år til. Da har jag lyst til at kunne åke flyg och leve i höghus utan en muslinjävel ska sprenge mai i hundra bitor!

    ja, du e inte svensk. flytta

  • daniceder

    Medlem
    21 september, 2006 vid 20:18

    kamik – ja men du måste medge själv att det e stor skillnad att snacka skit om något som redan e ett öppet sår, skulle säga så om fågelskådare osv. om folk tracka ner på dom hela tiden. men som jag sa visste inte att det va ett skämt lr ej å så råka det va att du upprepa en kommentar om muslimer å inte fågelskådarna etc.. å om det va ett skämt så sorry fatta inte riktigt att det va det då, men att tänka liiiite på va som blir för konsekvenser men såna kommentarer kanske vore bra. Tycker inte att det märks att det va ett skämt iaf, men men.

  • cheech

    Medlem
    22 september, 2006 vid 06:58
    NN4AN_Mike wrote:
    Ja, det är definitivt farligare och större risk att befinna sig i ett höghus än att kita.

    Själv gillar jag spänningen och skulle kalla mig själv för något av en adrenalin-junkie… Så jag bor på nionde våningen i ett höghus i Partille.
    Det är skitspännande och jag känner adrenalinet flöda varje gång jag står i hissen på väg upp till min lägenhet. Jag kallar sporten för “extreme-living”

    För att öka spänningen ytterligare brukar jag sitta och rita karikatyrer av Muhammed på kvällarna och skicka ner i grannfamiljens brevinkast, och av ren artighet brukar de använda lite av sin mjältbrand till att besvara mina brev.
    Men jag har skyddskläder på mig jämt, och låter tjejjen öppna all inkommande post.

    Fan tufft, bor själv i en alldeles för liten vindsvåning med på tok för mkt snetak! som är skitdyr! Fast visserligen bara på 6 våning. Kvalar man in i “EL-klubben” ändå kanske??

  • hugeo

    Medlem
    22 september, 2006 vid 07:37

    varför blev in fågelskådar tråd en muhammed tråd?

  • kamikazekiteren

    Medlem
    22 september, 2006 vid 07:54
    HugeO wrote:
    varför blev in fågelskådar tråd en ali kabab muhammed tråd?

    Det er vel samme sak. Dom skal utradera kitere både två

  • cortex

    Medlem
    22 september, 2006 vid 08:17

    Kamikazekitaren… snacka om dålig karma.

    BTW, ta en titt på följande rulle (om du kan koncentrera dig så pass länge):

    http://www.loosechange911.com

    (Klicka på “Click here to watch Loose Change – 2nd Edition”)

    Klart intressant. Verkar som att Bush & CO döljer en hel del om vad som egentligen hände.

    Så… kan vi återgå till att använda Steffo som en *kiteforum* nu???

    (BTW, jag har en polare som bor i Strömstad. Enligt hans föräldrar borde man skjuta alla norrmän… kanske tur att inte så många lyssnar på just hans föräldrar? 😀 )

    /Kaj(Tech)

  • metallifredd

    Medlem
    22 september, 2006 vid 10:20
    Krillan82 wrote:
    Alltså förlåt men är jag trög?

    Vad är Mus limm?? är det något nytt preventinmedel specielt för araber…

    I sånna fall kan man ju snacka om SAFTY SEX

    now we´re talkin.. mer!

  • kamikazekiteren

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 17:33

    @daniceder 336143 wrote:

    kamik – ja men du måste medge själv att det e stor skillnad att snacka skit om något som redan e ett öppet sår, skulle säga så om fågelskådare osv. om folk tracka ner på dom hela tiden. men som jag sa visste inte att det va ett skämt lr ej å så råka det va att du upprepa en kommentar om muslimer å inte fågelskådarna etc.. å om det va ett skämt så sorry fatta inte riktigt att det va det då, men att tänka liiiite på va som blir för konsekvenser men såna kommentarer kanske vore bra. Tycker inte att det märks att det va ett skämt iaf, men men.

    Nei det är inte skjemt, jag er livredd for muslimer. Jag kjenner til.och med en. Hun blir klin galen när vi börjar at tale om relgion. Jag pröver at forklare henne at relgion inte är så viktig i Sverige. Hon sier det er hele livet, och tycker vi inte är riktig kloke som inte kan bombe nogra menniskor for at fremme “alla”

  • skejtar_henke

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 18:55

    shit nu är det mycket skitsnack.. Känns som vi är sjukt utråkade. roligt att vi lyckades reta upp en tjej i alla fall…

    Den som tar det som sägs på denna sida på allvar är ju illa ute. Fast och andra sidan så allt jag säger är sant.

  • surfbasse

    Medlem
    15 augusti, 2007 vid 20:48

    vad händer om fågelskådaren e muslim då????????
    eller om muslimen e fågelskådare så klart

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fågelskådare farliga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.