Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Falsterbo – sandhammaren spots?

  • Falsterbo – sandhammaren spots?

    Publicerad av ekern på 30 juli, 2005 vid 13:43

    Hej alla surfers!
    Ser ut att kunna bralla i, i södra skåne, på måndag. Tänkte åka ner från Båstad på måndagen om prognosen står sig och om jag kan skippa sommarjobbet.
    Ser ut att bli sydvästlig vind vilka spots är det som gäller då? Är mest ute efter att köra i vågor. Enligt foreca ska det blåsa mest runt sandhammaren som mest 15m/s och det hade varit grymt skojigt att få lite överlevnadssegling…

    mvh

    erik

    ekern svarade 18 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • jojosurf

    Medlem
    31 juli, 2005 vid 11:17

    Hey!

    Som det ser ut så kommer jag att vara vid Löderup badstrand imorgon bitti. Där kan vågorna bli bra vid V-SV vindar. Så var det då jag var där. har bara varit där en gång.

    see ya there!.

    Jojo cool.gif

  • jojosurf

    Medlem
    31 juli, 2005 vid 11:23

    ja, det ser grym ut där imorgon vid 06.00 tiden. så jag ska försöka hoppa ur sängen tidigt på morgonen… smirk.gif

    Jojo cool.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 juli, 2005 vid 12:50

    hur är det egentligen med sjögräs så här års? är det “nödvändigt” med sjögräsfena

  • spike

    Medlem
    31 juli, 2005 vid 14:54

    Vi syns på Löderups badplats imorgon vid 06.00 tiden, åker från falkenberg ikväll.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 juli, 2005 vid 16:18

    Jag hänger på! Dyker dock inte upp förrän vid 7.
    /Patrick

  • krullo

    Medlem
    31 juli, 2005 vid 16:41

    Är det Löderup mellan Kåseberga och Sandhammaren ni menar?

  • jojosurf

    Medlem
    31 juli, 2005 vid 16:58

    Krullo:

    Jepp!

    /jojo cool.gif

  • krullo

    Medlem
    31 juli, 2005 vid 18:47

    Tackar! Vi bestämde oss just för att hoppa över att dra ända ner till Skåne för en dags surf, men det kan ju vara bra att veta till en annan gång.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 juli, 2005 vid 20:28

    Funkar Abbekås imorrn???

  • ekern

    Medlem
    1 augusti, 2005 vid 10:54

    Tackar för svaren. Åkte tyvär inte ner, men ser fram emot att prova lite spots där nere vid senare tillfälle. Vilka vindriktningar funkar bäst och vilka platser är det som gäller?

    Erik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Falsterbo – sandhammaren spots?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.