Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Familj i tält eller stuga, Haga Park??

  • Familj i tält eller stuga, Haga Park??

    Publicerad av anonym-anvandare på 20 mars, 2002 vid 09:47

    Ska till Haga Park med fru och två småknoddar. Vill gärna bo på campingen så man slipper packa bilen varje dag. Funderar på ett stort tält eller hyra småstuga. Småstugorna ligger dock en bit från vattnet så man får bära prylarna en bit men det är ju bekvämare att bo i stugan. Någon som har idéer/tips?

    k-p svarade 22 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 mars, 2002 vid 10:03

    Tja!

    Ett hett tips är att låta frun få boendet precis som hon vill. Då blir det garanterat mindre gnat om alla prylar som ligger ivägen, hur mycket tid som läggs på segling, vad kostade egentligen den där brädan… osv. Så är det i mitt fall i alla fall:-)

    Danne

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 mars, 2002 vid 10:04

    Tycker att du skall boka in dig på gamla TOP-12 vandrahem har bra priser kan få frukost där med så spar du tid var inte för dyrt tyckte jag när jag var där . Har för mig att det heter Sandbergens vandrahem . KAn också tänkas att det finns en länk från ÖWC sida eller bara söka på nätet
    Lycka till ………..

  • pher

    Medlem
    20 mars, 2002 vid 10:42

    Själv föredrar jag att vara nära naturen.Så skulle välja ett stort o bekvämt tält med separata innertält. Och från tältcampingen går det bra att bära ner färdigriggade segel.. Brädorna kanske är smidigast att köra ner på biltaket.. om man är bekväm dvs..

    Men som alltid.. Spöregnar det så tär det på psyket om man sitter i tält o allt är blött.. så kolla in väder prognosen noga..
    Är frun bekväm av sig så välj en stuga smile.gif

  • k-p

    Medlem
    20 mars, 2002 vid 12:04

    Här är en länk dit:

    http://www.sandbergen.nu/

    Detta tycker jag är ett bra ställe. Det ligger ca 600-700 m från HAGA. De har “familjelägenheter” (eller vad de nu kallar det) med fyra bäddar till bra pris med dusch och pentry. Men då bör man ju packa sakerna och så……

    Lycka till

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Familj i tält eller stuga, Haga Park??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.