Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Familjevänlig camping i Danmark

  • Familjevänlig camping i Danmark

    Publicerad av macl3an på 12 juni, 2022 vid 23:05

    Ska till Danmark m familjen (fru och två barn 4 och 6 år ) och tycker det vore kul att få vindsurfa lite. Vet någon om någon bra camping i Danmark där både barnen har roligt (pool, lekplats etc), men som samtidigt ligger så nära havet att det är enkelt för mig att bara sticka iväg och surfa någon timme?

    aronh svarade 5 månader, 1 vecka sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • smurff

    Medlem
    14 juli, 2022 vid 09:50

    Vet inte hur det är med pool men spana in Vite Sande och Campingen där. Den ligger fint. Över klittret finns Jyllands Västerhav och sedan finns en fjord med plattvatten på insidan en bit ifrån med surfcenter och aktiviteter. Nu var det ett tag sedan jag var där men jag gillade det då Har säkert hänt en del sen 2008 eller när det nu var.
    mvh
    EZ

  • anjasonstevold

    Medlem
    9 november, 2023 vid 11:09

    “Vet inte hur det är med pool men spana in Vite Sande och Campingen där. Den ligger fint. Över klittret finns Jyllands Västerhav och sedan finns en fjord med plattvatten på insidan en bit ifrån med surfcenter och aktiviteter. Nu var det ett tag sedan jag var där men jag gillade det då Har säkert hänt en del sen 2008 eller när det nu var.
    mvh
    EZ”

    Ett ställe i Danmark som har bra campingplatser för familjer med barn är Legoland Billund Resort. Denna campingplats erbjuder en mängd bekvämligheter som pool, lekplats och minigolfbana. Den har också en vattenpark med Lego-tema och en Duplo lekplats, vilket gör den till en perfekt destination för familjer med små barn. Campingplatsen ligger bara några minuters promenad från det berömda Legoland nöjespark, vilket ger ännu fler underhållningsmöjligheter för hela familjen.

    • Detta svar ändrades 5 månader, 1 vecka sedan av  anjasonstevold. Anledning: ny
    • Detta svar ändrades 5 månader, 1 vecka sedan av  anjasonstevold. Anledning: ny
    • Detta svar ändrades 5 månader, 1 vecka sedan av  anjasonstevold. Anledning: ny
    • Detta svar ändrades 5 månader, 1 vecka sedan av  anjasonstevold. Anledning: ny
  • aronh

    Medlem
    15 november, 2023 vid 08:55

    Løkken klit camping kanske. Har själv aldrig varit där.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Familjevänlig camping i Danmark

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.