Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing fan ta mig det bästa jag sett i mitt liv

• enlighted

Medlem
    29 september, 2006 vid 12:07
    skotten wrote:
    You guys know we have an Ex K1 champ living in Malmö right??

Yes I know that at least… Larry Lindwall! He had a trainig camp at my club in gothenburg. Great teatcher and looks like he was made of granit!

• johannes

Medlem
    29 september, 2006 vid 12:29
  • skotten

Medlem
    29 september, 2006 vid 13:01
    Enlighted wrote:
    skotten wrote:

Yes I know that at least… Larry Lindwall! He had a trainig camp at my club in gothenburg. Great teatcher and looks like he was mad of granit!

Ha Ha, its a small world! – He has a couple of kids now!, he still looks dangerous though!

• sourra

Medlem
    29 september, 2006 vid 13:21
    skotten wrote:
    Enlighted wrote:
    skotten wrote:

Yes I know that at least… Larry Lindwall! He had a trainig camp at my club in gothenburg. Great teatcher and looks like he was mad of granit!

Ha Ha, its a small world! – He has a couple of kids now!, he still looks dangerous though!

Vill man se stygga snubbar kan man alltid kolla på sherdog.com och leta fram highlightsfilmerna med Bas Rutten och Peter “The Lumberjack” Aerts. Sen kan man glädjas åt att de snubbarna inte är rabiata vindsurfare med kiteallergi.

• enlighted

Medlem
    29 september, 2006 vid 13:54
    sourra wrote:
    Vill man se stygga snubbar kan man alltid kolla på sherdog.com och leta fram highlightsfilmerna med Bas Rutten och Peter “The Lumberjack” Aerts. Sen kan man glädjas åt att de snubbarna inte är rabiata vindsurfare med kiteallergi.

Haha så sant så sant!

• jonaish

Medlem
    29 september, 2006 vid 20:01
  • samhansson

Medlem
    29 september, 2006 vid 20:49

dn en hette sonja den andra hette siv

• jonaish

Medlem
    29 september, 2006 vid 23:29
    SamHansson wrote:
    dn en hette sonja den andra hette siv

jag har bild på dig sam när du pumpar kiten….6.27 min tog de 😉

• henkeman70

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 22:25

Första knock sekvensen i den här filmen är den “vassaste” jag någonsin sett. Inte kul att vara killen som “fångas” i det här greppet… Ngn som bräcker den här?

http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=156210

…och så vill de förbjuda den här typen av kampsport i Sverige. Varför?:)

• marcel_101

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 23:11
    henkeman70 wrote:
    Första knock sekvensen i den här filmen är den “vassaste” jag någonsin sett. Inte kul att vara killen som “fångas” i det här greppet… Ngn som bräcker den här?

http://my.break.com/Media/View.aspx?ContentID=156210

…och så vill de förbjuda den här typen av kampsport i Sverige. Varför?:)

joa det e ufc på den gammla goda tiden, kanske strax under 10 år sen………

intressant sak angående denna sport, tandskydd är främst inte till för o skydda tänderna egentligen utan nävarna på den andra jäveln, munnen är smutsig som fan o för hade dom väldigt lätt o få svåra infektioner på händerna efter dom satt folks tänder där =)…….handskarna dom har e heller inte till för o skydda skallen på folk utan används för i dom tidiga ufc när dom körde utan handskar knäckte dom handlederna stup i kvarten =)) “rättare sagt lindningen under men ja ni förstår nog =)”

våld e rätt fint försöker mest själv utöva det när jag e full som fan. tyvärr e jag ofta så full att det e jag som blir offret

dock börja dena tråden med en filmsnutt av en rolig grej och att vissa människor får va dom förtjänar nu e vi inne på ren o skär kampsport =)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing fan ta mig det bästa jag sett i mitt liv

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.