Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing FANATIC FALCON 08 släppta!!

  • tbsurf

    Medlem
    5 oktober, 2007 vid 21:56

    @Dala Lama 419597 wrote:

    …Dom är inte lättsålda dom där små rackarna……

    Det kan du drömma om..
    Finns det nån som inte vill ha en speedbräda..?
    :laugh:

  • dala-lama

    Medlem
    6 oktober, 2007 vid 10:41

    Visst tbsurf!
    Every housewife should have one!!
    Men nu verkar det ju som att ni “speedtjockisar” kräver runt 55 cm och 80l volym för att komma upp i bra farter. Åtminstone om man kollar statistiken på våra svenska vatten.
    Vilket gör att användare av dom riktigt små speedbrädorna här i svedala är “dvärjar, lilleputtar och lättviktare” som jag själv tex.;)

  • Oregistrerad

    Gäst
    6 oktober, 2007 vid 10:53

    Dax å nyktra till!
    kan tänka mig (80kg) att efter 12 m/s börjar speedbrädan att gå fortare i slörtoppfart, om vattnet är OK

  • tbsurf

    Medlem
    6 oktober, 2007 vid 14:51

    @Dala Lama 420239 wrote:

    Visst tbsurf!
    Every housewife should have one!!
    Men nu verkar det ju som att ni “speedtjockisar” kräver runt 55 cm och 80l volym för att komma upp i bra farter. Åtminstone om man kollar statistiken på våra svenska vatten.
    Vilket gör att användare av dom riktigt små speedbrädorna här i svedala är “dvärjar, lilleputtar och lättviktare” som jag själv tex.;)

    Vet inte om du menar mej nu men den här speedtjockisen har iaf länge velat ha en smalare bräda än min exo warpspeed50… Var övertygad om att det skulle komma en ws45… men vad jag förstår så blir det inte av..?

    Till oreggad idag 12:53.. Behöver väl inte va nykter för att räkna ut den enkla..?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing FANATIC FALCON 08 släppta!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.