-
Fanatic fish ?
Hej,
Är det någon som har testat Fanatic fish, Hur små/stora segel… Väger ca 90kg !!! Hur fungerar den i 4.5 vind ?Tacksam för svar
/Carl
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fanatic fish ?
Hej,
Är det någon som har testat Fanatic fish, Hur små/stora segel… Väger ca 90kg !!! Hur fungerar den i 4.5 vind ?
Tacksam för svar
/Carl
Hallå där!
Jag hade en sådan i fjol och kan säga att den är helt ok!
Orginalfenan som följer med är lite för liten och bakåtsvept för att funka till 6,5kvm och den ger inte tillräkligt med lyft för att få upp brädan ur vattnet när man ska ut genom vågorna vid pålandsvin, väl ute så svänger brädan riktigt bra för att ha så mycket volym.
Vid sideshore funkar den med mindre fenor och är skitkul att segla om du väger lite mer (fullvuxen).
Jag seglade inte den i större vågor än två meter men den klarar lite till kan jag lova. Det är en bräda som påverkas mycket av vilken fena du använder, du kan segla på plattvatten och ha skoj med den om du byter till en rakare fena. Jag kan rekomendera den.
mvh Johan
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fanatic fish ?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.