Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fanatic Fly 258 – 99, nån som har erfarenhet av denna?

• anonym-anvandare

Medlem
    25 september, 2000 vid 14:19

Jag har en i ”nyskick”. Funkar perfekt som allround euro wave bräda. Skall du ha EN vågbräda täcker den här in de flesta behov/förhållanden. Har seglat den i allt från Fituna ”king of the lake” förhållanden till 3 meters down the line segling i Klitmoller. Är som sagt var en mkt bra kompromiss.

BRA
    Snabb
    Tidig planing
    Känns livlig
    Hållbar (verkar så i alla fall)
    Mångsidig

MINDRE BRA
    När man pressar den i renodlade down the line förhållanden i lite större vågor kan den upplevas som svår att (studsig) pressa ned i bottom turns.

Hur som helst är det inget felköp. Svårt att bli besviken.

Funderar på att sälja min till förmån för en freestyle bräda. Maila om du är intresserad

christian@surfblaskan.com

Aloha

Christian

• anonym-anvandare

Medlem
    25 september, 2000 vid 18:26

Tjena!!
    Jag såg att dom hade kanon pris på RIP 258 på http://www.looping.de
    Men det var förra veckan Förra veckan . 990dm skulle dom Kanon pris…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fanatic Fly 258 – 99, nån som har erfarenhet av denna?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.