Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Får man sällskap på Bjärehalvön i morgon?

  • dr-masse

    Medlem
    5 december, 2013 vid 13:34

    Det är väl bara att åka om du kan, lär ju bli fler där. Tror att många locals som åker knappt är här på konfen, än mindre skriver om det… Begränsat med folk från Ståkkhålmssidan denna gång, såvitt jag vet.

    Spektakulärt lär det bli!

  • robin

    Medlem
    5 december, 2013 vid 13:54

    @dr Masse 719391 wrote:

    Tror att många locals som åker knappt är här på konfen, än mindre skriver om det…

    Det är därför jag ber om PM:-)

  • dr-masse

    Medlem
    5 december, 2013 vid 14:07

    Tror de knappt vet hur man skickar ett pm här… 🙂

    Hoppas du hittar någon att åka med!

  • ola-h

    Medlem
    5 december, 2013 vid 15:22

    Kanske. Spot B isåfall och om du inte vet var det är kan jag inte tala om det…
    Men det ser rätt gnarly ut och ev kollar jag Apelviken först som just i dessa förhållanden kan bli riktigt bra.

  • markan

    Medlem
    5 december, 2013 vid 16:29

    Har nog tyvärr inte tillräckligt litet segel… Får nog bli vågsurf imorn igen. idag blåste det crossoffshore på äppelkusten men vågorna orkade faktiskt runt! Imorgon blir det spännande, 5m vågor enligt dmi träffar bjärehalvön på förmiddagen.. Coolt om dom orkar runt, då blir det sjuk vinkel!

  • mes

    Medlem
    5 december, 2013 vid 20:37

    @Ola H. 719407 wrote:

    Kanske. Spot B isåfall och om du inte vet var det är kan jag inte tala om det…

    Minusstoke på den ….

  • lars_k

    Medlem
    5 december, 2013 vid 20:52

    @Ola H. 719407 wrote:

    Kanske. Spot B isåfall och om du inte vet var det är kan jag inte tala om det…

    Plusstoke på det!

  • macedu

    Medlem
    5 december, 2013 vid 20:53

    Synd att man “hamnat” i Mälarträsk och får tokspel på staplarna i windfinder och inser sen att det är Nordlig på favorit spotten Ässundet……. Suck.
    Ta lite bilder och bjussa på lite 🙂

    /mac

  • robin

    Medlem
    5 december, 2013 vid 21:06

    Det var spot b jag tänkte på men tror det blir apel eller haverdal. Känns inte så surf med den här snöstormen bara.

  • robin

    Medlem
    6 december, 2013 vid 06:59

    Det blir inget för mig. Minusgrader och en förkylning som började komma under natten besegrade surflusten den här gången. Hoppas att ni får feta vågor!

  • alexasu

    Medlem
    6 december, 2013 vid 07:26

    Tror faktiskt att det kommer blåsa för mycket idag, även om man har 3.7. Många spots på västkusten kommer nog visa sig från sin bästa sida imorgon när vinden börjar droppa!

  • robin

    Medlem
    6 december, 2013 vid 08:02

    Tror du det? Då kanske man kan få revansch för den här dagen. Får knapra vitlök idag!

    Edit efter att ha kollat DMI: Ja jävlar, södra västkusten kommer att gå av i morgon. Tyvärr bara en grad varmt…

  • bjorn-daniels

    Medlem
    6 december, 2013 vid 08:10

    Snackade med en kompis på Kullahalvön, han trodde det var det största han sett under sina 45 år. Själv får jag stanna hemma i Dalarna och kolla på snöstorm.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Får man sällskap på Bjärehalvön i morgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.