Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Farstanäs idag 17 sept efter jobbet?

  • Farstanäs idag 17 sept efter jobbet?

    Publicerad av jox på 17 september, 2012 vid 11:24

    Någon som ska dit idag? Har lånat en gopro och tänkte filma lite… Kul om man inte är ensam…

    hanlar svarade 11 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • oscarlj

    Medlem
    17 september, 2012 vid 12:29

    Jag skulle gärna surfa efter jobbet. Men tror tyvärr att vinden kommer lägga sig..även om jag hoppas..

  • electric

    Medlem
    17 september, 2012 vid 15:25
    Jox;698860 wrote:
    Någon som ska dit idag? Har lånat en gopro och tänkte filma lite… Kul om man inte är ensam…

    Farstanäs bör ha varit mycket bra idag – och är det nog fortfarande (kl 17). Vi var ett gäng som drog till Fituna – trots kommande vindvrid mot väst och därför egentligen “mot bättre vetande”. Det funkade också OK fram till ca 15, sedan kom vindvridet med för mycket väst. Men vindstyrkan var (och är) det inte något fel på! Säkert 12 i byarna.

    Jag gissar (obs ingen garanti!) att det är värt att chansa på Farstanäs – Brandalssundsmätaren visa r nu på drygt 8 m/s i medel, och då ska det absolut räcka. Syns också i träden. Funderade själv på att dra dit, men jag orkar inte ut en andra gång idag – och jag fick ju trots allt en del surf på Fituna.

    /Lars

  • hanlar

    Medlem
    17 september, 2012 vid 17:50

    Farsta blev riktigt bra. Fick köra 6.2an med öppen dörr stundtals. Kom dit vid 16 och blev riktigt förvånad över hur bra drag det var. Det höll i till 18.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Farstanäs idag 17 sept efter jobbet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.