Fena sökes

This topic has 3 svar, 2 deltagare, and was last updated 7 months, 2 weeks sedan by  Electric.

• Författare
     Marcus L 
    Deltagare

Hej jag undrar om någon har en fena i sin gömmor till denna bräda. Tyvärr vet jag ej märket på brädan.
    Mvh
    Marcus

Bilagor:

Bilagor:
     Electric 
    Deltagare

Hej jag undrar om någon har en fena i sin gömmor till denna bräda. Tyvärr vet jag ej märket på brädan.

Mvh

Marcus

Lite svårt att avgöra men jag gissar att fenor med standarden US-box passar, dvs den som passade till gamla tiders brädor samt fortfarande till vissa vågbrädor – och finns alltså att köpa nya. Kolla t ex https://surfers.se/vindsurfing/fenor/vag-freestyle/t-zone-vindsurfingfena-wave-us-box
    Frågan är hur stor fena du behöver. Och vilken typ. Vad är det för bräda? Jag har några gamla fenor – kanske nån av dessa passar.
    /Lars

Södertörns surfklubb - sodertornsurf.se

Marcus L 
    Deltagare

Hej Lars. Tack för återkopplingen jag vet tyvärr inte namnet på brädan. Jag kikar in på sidan lite först så får vi se. Hur får jag kontakt med dig smidigast om dina fenor eventuellt.
    Mvh
    Marcus

Electric 
    Deltagare

Mail går bra: lars.klasen (at) outlook.com
    /Lars

Södertörns surfklubb - sodertornsurf.se

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2021 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account