Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing fena till f2 sputnik

  • fena till f2 sputnik

    Publicerad av ubaten på 24 augusti, 2006 vid 11:44

    letar efter en fena åt en kompis som vill köpa en f2 sputnik men problemet är att det inte verkar finnas några budget fenor alt beg . det vi letar efter är längd mellan 30-32 cm och i stockholm . fen boxen är väl power tror jag eller är det tuttle alt deeep tuttle. smsa gärna 070 7445749 anders

    ubaten svarade 17 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • imported_macts

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 12:04

    Vet inte om det är power eller tuttle, men jag vet att Get Wet säljer (om dom finns kvar) en 30 och en 32:a tuttle, slalomfenor. Kolla på köp och sälj

  • getwet

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 12:04

    Det var många alternativ där….PB TB DTB. Jag har fenor men endast TB.
    Tror faktiskt att en gammal sputnik har PB, kan någon annan rätta mig om jag har fel.

  • dr-masse

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 12:36

    Jag har någon sådan där gammal räjsfena liggandes från F2, hämtad ur en Sputnik tror jag minsann. Och det är PB.

  • jester

    Medlem
    24 augusti, 2006 vid 12:53

    Det är PB på Sputnik, helt klart. Bara att räkna skruvarna. 2 skruvar så är det TB en skruv så är det PB

  • ubaten

    Medlem
    25 augusti, 2006 vid 10:49

    herr dr var finns fenan och hur mycket vill du ha för den? mannen som behöver fenan finns i erstaviken . bor på söder så kanske kan träffas någonstans?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing fena till f2 sputnik

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.