Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fest i Malmö!!

  • kicki

    Medlem
    8 januari, 2006 vid 20:28

    tack för senast. Melker du och Johan borde bli underklädes modeller. Jag dansade så vilt att jag stupade… om ni såg det och så stukade jag foten. Anna skulle hjälpa mig upp och fick en brud på huvudet…. en sekund ser jag Annas glada ansikte och sedan ser jag en helt främmande häck där Annas ansikte var innan. Hahaha. Det får vi göra om.
    Kram,

  • zoolander

    Medlem
    9 januari, 2006 vid 07:46
    kicki wrote:
    tack för senast. Melker du och Johan borde bli underklädes modeller. Jag dansade så vilt att jag stupade… om ni såg det och så stukade jag foten. Anna skulle hjälpa mig upp och fick en brud på huvudet…. en sekund ser jag Annas glada ansikte och sedan ser jag en helt främmande häck där Annas ansikte var innan. Hahaha. Det får vi göra om.
    Kram,
    satan va okry jag var igår och lite senare på kvällen i förrigår för den delen med!
    kul va det nog..

    och vilka jävla stageddajvs.. har sjukt ont i kroppen!

  • pepa

    Medlem
    9 januari, 2006 vid 17:36

    Ni snackar eran skit där nere. I Göööötet var det party i lördags kan jag lova. Fetaste kvällen på gubblänge. Helt keff änna.

  • patrikol

    Medlem
    10 januari, 2006 vid 14:38

    Goa bilder fan va fula ni är! 😉

  • egan

    Medlem
    10 januari, 2006 vid 19:24
    Pepä wrote:
    Ni snackar eran skit där nere. I Göööötet var det party i lördags kan jag lova. Fetaste kvällen på gubblänge. Helt keff änna.
    haha, du e en gubbe
Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fest i Malmö!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.