Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fetaste Jaws utan rigg och rep

  • challgren

    Medlem
    22 november, 2012 vid 21:30

    Det där är så sjukt. Tänk att bara få sitta vid sidan om i vattnet och kolla.
    Det är i min bucket list!

  • dr-masse

    Medlem
    23 november, 2012 vid 07:24

    Helt otroligt. Ger ordet ‘droppa in’ ny tyngd och dimension.

  • oldschool

    Medlem
    23 november, 2012 vid 07:40

    Vad är det för wack job som tar vänstern på Jaws i början på filmen??? det kan ju inte sluta så jäkla bra 🙂

  • the_novice

    Medlem
    23 november, 2012 vid 12:07

    Ja, det där var riktigt fett. Både rigg och replöst, och dessutom strapless!

  • svenne

    Medlem
    23 november, 2012 vid 12:29

    Shit mannen, jag har gåshud på armbågarna!
    Tack Jeppe, det där gjorde en jävligt rutten vecka bättre. 🙂

  • ludde_l

    Medlem
    24 november, 2012 vid 18:03
  • doc

    Medlem
    25 november, 2012 vid 17:41

    @oldschool 703798 wrote:

    Vad är det för wack job som tar vänstern på Jaws i början på filmen??? det kan ju inte sluta så jäkla bra 🙂

    Jo, faktiskt, jag såg bilder någon annanstans, kanske surfline, där det visar sig att när det inte blåser funkar Jaws både åt höger och vänster…

  • jesper-b

    Medlem
    25 november, 2012 vid 22:03

    Laird’s left är hur bra som helst. Om traden inte är för stark är den längre och enklare än högern. Dock måste man droppa av i tid så man inte surfar upp på land… En extremt ovanlig dag, säker över 10 år sedan, med tokkona så seglade vår egen Anders Bringdal, Robby Seeger medflera på vänstern. Jag har faktiskt ett filmklipp från inte såå länge sedan när Robby Seeger vindsufade vänstern på hyperlätt kona. När Laird pushade stand-up som mest för sisådär 5 år sedan brukade han supa vänstern. Tow in är mer eller mindre std där numera.

    Jag har en himlans massa hemkörd Jawsfilm från allehanda fina dagar där. Borde väl klippa ihop och lägga ut antar jag…

    /JB

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fetaste Jaws utan rigg och rep

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.