• Knatte

    Gäst
    17 augusti, 2004 vid 19:25

    Självklart blir det raka rör och fullt tryck i camberseglet wink.gif
    Men skall nog ge vågbrädan och mina ännu otestade 4.0 och 4.5 NR en chans också grin.gif
    Får ju inte helt fastna i speedträsket…

  • the_novice

    Medlem
    17 augusti, 2004 vid 19:31

    Är bommarna öppna till marholmen nu? I så fall blir det nog askim för min del. Fan Rambo du får ta colleman i örat och dra ned till Vbg, det var helt ok i söndags!

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    17 augusti, 2004 vid 19:40

    haha..skulle nog dratt mej själv i örat den dagen, men fan!
    De va så jäkla gött o köra freestyle i beerlanda den dagen så vi stannade kvar o brännde runt.
    Funderade på om vi skulle åka ner lite senare efter jag fick ditt 2a SMS, men då hade vi surfat i 4timmar redan.
    satte 2st vulcanos på min lilla vågis o 5.3, so jag e toknöjd mä den dagen cool.gif

    Men till helgen finns de inget annat en en Varbergtripp!!

    vettefan du, tror inte grinden e öppen..men det e shit the same, tar mej ut p åett eller annat sätt om jag så skall behöva starta från stranden längst in..

    Kanske blir en Torkel beroende på hur de ser ut när jag kommer till Askim.

  • danneman

    Medlem
    17 augusti, 2004 vid 22:39

    Om detta stämmer så blir det ett givet surf i Askimsviken..
    Även om man grejerna får bära till stranden, för bommarna på Marholmen är tvärstängda förutom askimsbadet där det kan finnas en olåst bom.
    sätter upp en surf skylt där i fall att den är öppen..
    “fösta bommen till vänster över gräset mellan grisarna förbi minigolfen sen e du på stranden”

    Annars är det ett bra tillfälle att Wallens Aktive fixar nått så vi kan komma in

    En fylld Askimsvik med surf är anledningen till att jag börja.. grin.gif

  • kamaaina

    Medlem
    18 augusti, 2004 vid 08:01

    Svar till:


    Är bommarna öppna till marholmen nu? I så fall blir det nog askim för min del. Fan Rambo du får ta colleman i örat och dra ned till Vbg, det var helt ok i söndags!

    [/ QUOTE ]
    Jag jobbar som vaktare pa askims camping pa natten i helgen….sjalvklart ser jag inga surfbilar som forsoker ta sig ut till marholmen….receptionstjejerna under dagtid kanske inte har samma instaellning dock…lycka till grin.gif

  • danneman

    Medlem
    18 augusti, 2004 vid 14:28

    Det skulle ju va för jävligt så många bad gäster som skulle bli förbannade oj oj …

    Har man en bräda på taket eller i bilen borde man väl få köra ner det är inte så ofta det blåser ren syd väst.

    NE FY FAN FÖR PARAGRAFRYTTARE USCHHHHHHHHHHHHHH… mad.gif.

    SÅGA AV BOMMARNA ……………. tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif

  • adde

    Medlem
    18 augusti, 2004 vid 18:24

    Ser perfekt ut!!

    Ser ut att bli lite 4.0 segling, 16 m/s som mest i Varberg laugh.gif

    /adde

  • tdk

    Medlem
    18 augusti, 2004 vid 18:33

    Fan va gott!!!! Nu är jag så laddad så antingen blir det la det ingen vind alls, eller så går väl något annat åt h—ete! crazy.gif

  • rocklund

    Medlem
    18 augusti, 2004 vid 22:01

    mm, jag känner också att detta börjar bli lite för bra för att vara sant grin.gif

  • danneman

    Medlem
    19 augusti, 2004 vid 09:41

    Kommer gå otta bara he…te i askim snart 1 timma kvar vågorna rullar in och vinden likáså. göttttt grin.gif

    Nån mer som drar dit???

  • karapp

    Medlem
    19 augusti, 2004 vid 09:52

    Jepp, blir askim i eftermiddag. Hur tar du dig ner sista biten? ska jag ta med bultsax??? cool.gif crazy.gif…hehe!

  • jeppo_f

    Medlem
    19 augusti, 2004 vid 11:14

    I nödfall för man väl hoppa i vid kallbadhuset istället, men det verkar komma väldigt mycket från syd nu, så man kommer väl ligga i lä där… Hoppas bara att inte 4.4 är för stort. Fan! Man borde ha en 3.nått också!

    /jeppe, som måste jobba lite till, men sen jävlar!!

  • hjeltman

    Medlem
    19 augusti, 2004 vid 22:08

    Skaffa en A-nyckel så är problemet löst smile.gif
    Har hört att dom tillockmed går att köpa hos vissa låssmeder.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.