Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fick du med dig fel bräda hem från Habo Idag?

  • Fick du med dig fel bräda hem från Habo Idag?

    Publicerad av fred_adern på 5 maj, 2012 vid 17:14

    När jag skulle hem från Habo idag så upptäckte jag att någon gång under dagen så har min 135:a blivit utbytt mot en 137:a. Säkert har brädorna förväxlats där de låg i strandkanten. Det handlar om en SU2! 🙂
    Tack på förhand,
    Fred

    fred_adern svarade 12 år sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • pjoter

    Medlem
    6 maj, 2012 vid 09:10

    haha, då har du ju kunnat jämföra dom iaf. 🙂

    hoppas din kommer tillbaks.

  • fred_adern

    Medlem
    6 maj, 2012 vid 10:09

    Haha, det är sant! Det blev riktigt bra med 135:an, är väldigt nöjd. Nu återstår det att se om den dyker upp bara…
    Det hetaste tipset, eller snarare det enda tipset är att det var en polsk kille, vars pappa satt vid picknickbordet på riggytan (stor man med solbränt ansikte :P), medan killen var ute och surfade – hur som helst, den här killen var också lite större och körde en likadan bräda som jag… Tydligen så har de varit i Sverige i några veckor, hälsat på hos släktningar i Malmö, och skulle åka tillbaka till Polen inom en vecka – vilket gör situationen något jobbigare!

    Är det någon som kanske vet vad den här killen heter? Har sett honom i Habo vid ett tidigare tillfälle, så kanske dyker han upp där igen… Hur som helst, om någon skulle träffa på honom, så hade det varit sjukt schysst om man kunde föra det här på tal och hänvisa till mig! Det kanske inte alls är han som råkat få med sig den, men det kan vara värt att följa upp… Vit SU2 Neuron i storlek 135×41 är det som eftersökes!

    Det är lite utav ett långskott, men vad gör man?

  • kneepad

    Medlem
    6 maj, 2012 vid 18:20

    Om det skiter sig så har jag ett förslag: Jag har en SU2 Neuron 135×41, inte ens ett år gammal, endast små skrap.
    För jag kan tänka mig en 137:a istället. Ska till Helsingborg i månadsskiftet. Om 137:an är i bra skick så kunde vi ju byta rakt av….?
    (Du kan få strapsen som jag fick med – de har jag aldrig monterat så de är helt nya.)
    PM:a om du känner för det. Fair winds!

  • fred_adern

    Medlem
    8 maj, 2012 vid 08:35

    Det kan definitivt bli aktuellt! Jag återkommer! Tack!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fick du med dig fel bräda hem från Habo Idag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.