Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fickebäck imorrn eftermiddag 07/10/11

  • Fickebäck imorrn eftermiddag 07/10/11

    Publicerad av pure på 10 oktober, 2007 vid 19:12

    Funderar på o sluta tidigt imorrn och vara ute vid fiskebäck runt 14 o frammåt.. nån annan som har liknande planer

    mangew svarade 16 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • speedjanne

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 19:14

    Japp jag kommer vid 13 tiden om det inte ösregnar. Vi syns,är surfkåt som f-n.

  • mangs

    Medlem
    10 oktober, 2007 vid 22:24

    Vad tror ni om askim imorron då? Ser ju ut som det ska blåsa sv, till en början i alla fall. Ska ju vrida upp sen men vid lunch ser det väl bra ut?

  • pure

    Medlem
    11 oktober, 2007 vid 07:54

    Runt 17 verkar vara höjdpunkten 🙂

  • Oregistrerad

    Gäst
    11 oktober, 2007 vid 08:08

    @Mangs 421241 wrote:

    Vad tror ni om askim imorron då? Ser ju ut som det ska blåsa sv, till en början i alla fall. Ska ju vrida upp sen men vid lunch ser det väl bra ut?

    askim kommer gå av idag!! jag och kelso kommer antagligen dit ,annars kör jag väl i fiskebäck som vanligt…
    /Callep

  • stefan_gbg

    Medlem
    11 oktober, 2007 vid 08:09

    Funderar på Askim.
    Är det någon som vet om det går att köra igenom campingen?

    /Stefan

  • pennywise

    Medlem
    11 oktober, 2007 vid 08:32

    askim blir det, dock så har aldrig kört där innan…några stenar eller dylikt att se upp för? =)

  • hakman

    Medlem
    11 oktober, 2007 vid 09:23

    Men Askim sviker så jävla ofta, det blir aldrig bra som man tänkt sig. Man blir ju bara tröttare och tröttare på det jävla stället. Jag tror nog att det vrider till bra väst fram mot kvällen så man kan köra skitviken istället.

  • mangs

    Medlem
    11 oktober, 2007 vid 10:45

    Verkar som vinden ökar nu, drar ut till askim om en halvtimme för att reka. Hoppas på lite surf idag, har ju abstinens nu…

  • Oregistrerad

    Gäst
    11 oktober, 2007 vid 10:50

    Vad tror ni om TT då?

    Funderar på att vara där vid halvtresnåret.
    /Planing

  • pure

    Medlem
    11 oktober, 2007 vid 11:00

    Ser ut som det ökar ..

  • danneman

    Medlem
    11 oktober, 2007 vid 20:50

    Askim var grymt med 3.7! over and out!

  • pure

    Medlem
    11 oktober, 2007 vid 22:37

    Körde överiggad med 5.3 i fiskebäck tills det blev ohållbart vid ca 16.40 .. sen började det blåsa.. så DMI levererade bra prognoser… var tvungen att inhala en del alkohol på företags kickoffen så det va tungt att lämna stället med den vinden..

  • linnn

    Medlem
    12 oktober, 2007 vid 08:32

    TT var oxå riktigt bra igår, 4.2, långgrunt och riktigt platt, skönt som omväxling till choppet i sillvik sist jag var ute!

  • mangew

    Medlem
    12 oktober, 2007 vid 09:05

    Jo Askim var grymt, så bra det bara kan bli: Körde 4.5 med mycket nedhal ,skulle nog kört 4.0 men det är ju gött me tryck, knäckte dock nosen på lilla brädan, men skam den som ger sig: drog ut freestyle brädan och brände på, hihihih

    Det gör inget att man får laga lite bräda på kvällarna när man fått en sån här dag 😉

    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fickebäck imorrn eftermiddag 07/10/11

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.