Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film Alacati

  • sinclair

    Medlem
    21 oktober, 2007 vid 12:44

    Fet film gossar!

    Låten är riktigt dåligt bra, gillar utalet på lyrics, skånskengelska när den är som bäst.

  • Oregistrerad

    Gäst
    23 oktober, 2007 vid 15:10

    seeda nån…

  • Oregistrerad

    Gäst
    23 oktober, 2007 vid 15:30

    Nu är det fart igen. Man tackar.

  • el_duderino

    Medlem
    19 december, 2007 vid 19:59

    Tillräckligt med tid har passerat för att lägga ut Naish’s kommentarer till filmen på förfrågan om den kunde läggas ut på naish.tv: 😉

    “I’ve watched the movie and there’s greta footage in there. If the boys could shorten it to 4-5 Minutes, have only Naish Riders in there (no Goya, GOT or else) and none of the kinda “gay” lifestyle (some looked like “Broke Back Mountain”) where they are abusing Nikke etc., also take out or censor all the male butt , “shaking ass” and the dog rabies footage – I know it’s a lot but in order for us to release it on naish.tv and iTunes it just needs to be a little more “conservative”. Quicktime files are perfect! Hope you understand and can still make it happen.

    All the best, Aloha Julia”

    moahahahaha 😉

  • jeppepeppe

    Medlem
    19 december, 2007 vid 21:40

    Gillar kopplingen till Broke Back Mountain! 🙂
    (Som för övrigt har fördärvat min bild av cowboys för alltid…)

  • jps

    Medlem
    19 december, 2007 vid 21:46

    @El_Duderino 434702 wrote:

    Tillräckligt med tid har passerat för att lägga ut Naish’s kommentarer till filmen på förfrågan om den kunde läggas ut på naish.tv: 😉

    “I’ve watched the movie and there’s greta footage in there. If the boys could shorten it to 4-5 Minutes, have only Naish Riders in there (no Goya, GOT or else) and none of the kinda “gay” lifestyle (some looked like “Broke Back Mountain”) where they are abusing Nikke etc., also take out or censor all the male butt , “shaking ass” and the dog rabies footage – I know it’s a lot but in order for us to release it on naish.tv and iTunes it just needs to be a little more “conservative”. Quicktime files are perfect! Hope you understand and can still make it happen.

    All the best, Aloha Julia”

    moahahahaha 😉

    Ta bort allt det roliga så får ni vara med. Censur är inget roligt…

    Medelsnittsamerikanen förstår inte sig på riktig humor heller 😉

  • ola_p

    Medlem
    19 december, 2007 vid 21:56

    Läst svaret tidigare, jävligt roligt. Ta bort det sevärda i filmen, yeah right.

    Jag tycker ni kunde lagt en svart platta med texten “Censored” på och ett elakt pipljud på de bitarna… Och nån hänvisning till var man hittar den ocensurerade…

  • larry

    Medlem
    19 december, 2007 vid 22:02

    Såg inte filmen förrän nu!

    Härlig film! därtill segling av bästa skolan.

    //L

  • el_duderino

    Medlem
    10 juli, 2008 vid 21:10

    Jag vågar sticka ut hakan och säga att jag och Phille kommer producera en nu surfrulle denna sommaren, förhoppningsvis från Pozo! Stay tuned! (nu har jag satt press på mig själv att skita i min lic. avhandling för att surfa istället) 🙂

  • nlc

    Medlem
    11 juli, 2008 vid 06:14

    Sweeeeeet 🙂 !

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film Alacati

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.