Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film F2 Offshore-Cape Verde 2008

  • Film F2 Offshore-Cape Verde 2008

    Publicerad av rrd på 29 april, 2008 vid 15:01

    Finns det någon som sett denna film och kan göra en kort recension?

    walle_gbg svarade 16 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jopi

    Medlem
    29 april, 2008 vid 19:45

    Fick den med Boards häromdagen. Tror det var den du menar i alla fall.
    10 minuters töntig inledning, sedan massa freeride (kan ju iofs vara kul för en del). Minimalt med vågsegling och en rackarns massa lifestyle. Spolade mig igenom mesta av filmen. Kul att det var svensk representation, men klippen med Nina kan man ju tycka vara tveksamma i min mening.
    Mera en hemvideo för ett glatt semestergäng än en go surfrulle.

    2 fenor av 5 får den av mig, och då p.g.a svensk representation, annars endast 1 sjögräsfena.

  • rrd

    Medlem
    30 april, 2008 vid 07:49

    Tack för en riktigt bra recension!

    Nu har jag också sett den. Håller med dig.

    Jag försökte i alla fall se den… Varför måste det vara hip hop/amrock både musik o action när det är freestyle-freeride? Hänger det ihop? Jag försökte se den utan ljud med det blev bara lite bättre.

    Det var väl några fina sekvenser men väldigt få. Kul med en svensk tjej!

    Om en sån här film ska försöka visa och stärka varumärket F2 så känner jag att det kanske var rätt med det sista innehavet av F2 Starlit 1990.

    Men vad vi gillar för surffilmer är såklart väldigt individuellt. Tyvärr blev jag besviken.

  • walle_gbg

    Medlem
    30 april, 2008 vid 20:50

    Jag lyckades övertala barnen att vi skulle titta på ny windsurfingfilm istället för Bollibompa. Tyvärr var det mer pilsnerdrickande och pubertala practical jokes än schysst surfing så jag fick stänga av. Suger enligt min mening!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film F2 Offshore-Cape Verde 2008

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.