Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film från Båstad 17 mars
-
Film från Båstad 17 mars
Publicerad av sebbe på 20 mars, 2007 vid 10:18“A sweet first spring surf” är en snabbklipp av helgens session i Båstad (malen)
http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?action=play&linkid=260&catid=16&page=1
Sebbe
Bjäre Surferssebbe svarade 17 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Jag blir inte klok på steffos filmarkiv. Hur fan laddar man ner den på burken på enklast sätt? Jag kan inte se den i browsern för mitt windows media player vägrar att fungera då den inte kan valideras pga ej godkänt windows bla bla bla.
-
Efter lite ominstallation av gamla spelaren så rullade filmen fint i browsern. Skön film, lagom lång, bra musik, humor och fina förhållanden. Mer sånt.
-
skönt att du fick till den, pirate man!
tack för positiv feedback från Mr mästarfilmare.
Har du filmat under helgen, när kommer underverket? -
@gurra1978 371194 wrote:
Efter lite ominstallation av gamla spelaren så rullade filmen fint i browsern.
Jag skulle ändå vilja veta hur fasen man laddar hem filmerna, inte alltid man vill kolla i en browser. Hjälp någon??
-
det är bara att höger klicka på den stora blåa pilen och välja Spara mål som…
Sen är det bara att lägga det på lämpligt ställe på din dator!
Lycka till! -
@sebbe 371202 wrote:
det är bara att höger klicka på den stora blåa pilen och välja Spara mål som…
Sen är det bara att lägga det på lämpligt ställe på din dator!
Lycka till!Ah.. tack. Försökte det innan ju, men Firefox sparade filen som local_links.php, tänkte aldrig att det faktiskt är media filen som sparades…
-
Que?! Jag brukar aldrig ha några problem med att spela upp filmer men denna fil vill bara inte på min burk. Jag har testat QT, VLC och WMV (för mac). Några tips?
Sebbe vilken codex har du använt dig av när du komprimerade rullen? Eller vilket program?
-
Sebbe
Varför ringe du inte? jag var själv i vejbystrand och blev brutal spolad, var fete överiggad med 4.5.
Sitter ochså med Mac och alla filmer brukar funka men inte denna, vad är det för typ av film. Jag får bara ljudet att funka.
-
sorry Dale, glömde helt att ringa dig, synd hade varit kul med fler på vattnet.
Angående filmen har jag ingen aning om codex osv, det är sparat för windows media player…
Är inte så high på dator tyvärr Phillipos!
Logga in för att svara.