Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från Habo

  • Film från Habo

    Publicerad av snaffe på 9 september, 2007 vid 18:53

    Gjorde en liten film med digitalkameran från Habo i lördags. Mycket tryck i 4,3 och ordentligt choppigt. Svårt för mig som inte är något ess på freestyle men kul ändå. Titta under Länkar/film.

    larry svarade 16 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • simpa

    Medlem
    9 september, 2007 vid 19:05

    http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?action=play&linkid=297&catid=16&page=1

    Inte något ess på freestyle, vafaaaaaan är jag då :laugh: hehe
    Gött med speed du har när du laddar, fina vulcans!!

  • babilidoo

    Medlem
    9 september, 2007 vid 19:47

    bra med fart du har i manövrarna! Ser najs ut

  • klang

    Medlem
    9 september, 2007 vid 20:09

    Gött mos ola, härlig action!!! Inget sparande på ladd här inte 😉

  • alexasu

    Medlem
    9 september, 2007 vid 20:16

    fan, jag önskar att jag var så driftig att jag orkade ladda på freestyle.
    å andra sidan kan det ju vara en bedrift att åka till gc i två månader utan att lära sig nånting åsså. inte många som lyckats med det va?
    hm, kanske eli å clemens åsså.

    edit: p.s. de e trevligt att ibland bli påmind om att millencolin faktiskt var ett bra band för 10 år sen. d.s.

  • simpa

    Medlem
    9 september, 2007 vid 21:08
    alexasu wrote:
    edit: p.s. de e trevligt att ibland bli påmind om att millencolin faktiskt var ett bra band för 10 år sen. d.s.

    För 10 år sen?? Millencolins senaste album Kingwood är ju det bästa av alla nästan, dem bästa låtarna har gjorts sedan 2000 dvs 7 år sen. 🙂

    Edit: Bortsett från mr clean så klart!! =)

  • bananen

    Medlem
    9 september, 2007 vid 21:19

    Snajsigt Ola! Snyggt va det! Själv känner man sig lite som en stel gammal gubbe när man ser dig, även om vi gjorde vårt bästa på revet i lördags!

  • jonteasu

    Medlem
    9 september, 2007 vid 22:29

    @simpa89 413161 wrote:

    För 10 år sen?? Millencolins senaste album Kingwood är ju det bästa av alla nästan, dem bästa låtarna har gjorts sedan 2000 dvs 7 år sen. 🙂

    Edit: Bortsett från mr clean så klart!! =)

    Wow, asså Milencolins två senaste album är ju för fan till och med sämre än “For Monkeys”. “Life on a Plate” och “Same Old Tunes” är ju däremot två kvalitets album, även om man nästan aldrig lyssnar på dom. “Pennybridge Pioneers” har ju även många bra låtar, men dras med ett par rejäla bottennapp.
    Men du kanske gillar att lyssna på radio också…

  • simpa

    Medlem
    10 september, 2007 vid 06:25

    @jonteasu 413178 wrote:

    Wow, asså Milencolins två senaste album är ju för fan till och med sämre än “For Monkeys”. “Life on a Plate” och “Same Old Tunes” är ju däremot två kvalitets album, även om man nästan aldrig lyssnar på dom. “Pennybridge Pioneers” har ju även många bra låtar, men dras med ett par rejäla bottennapp.
    Men du kanske gillar att lyssna på radio också…

    Alla har vi olika musiksmak, hur som haver så gör Millencolin bra musik än idag. Radio bortsett från p3 är inte min grej 😎
    Nog om det. Highlights on snaffe!

  • snaffe

    Medlem
    10 september, 2007 vid 07:55

    Stel gubbe! Tyckte det laddades rätt friskt från din sida, både framåt och bakåt. Kul att ni gillade filmen. Mattias vad har hänt? Ser aldrig dig på vattnet nu mera. Behöver lite inspiration och flakatips.

  • bananen

    Medlem
    10 september, 2007 vid 13:19
    snaffe;413239 wrote:
    Stel gubbe! Tyckte det laddades rätt friskt från din sida, både framåt och bakåt.

    Skillnaden är ju att killar som Ola landar tricken!

  • Oregistrerad

    Gäst
    10 september, 2007 vid 18:46

    @snaffe 413239 wrote:

    Stel gubbe! Tyckte det laddades rätt friskt från din sida, både framåt och bakåt. Kul att ni gillade filmen. Mattias vad har hänt? Ser aldrig dig på vattnet nu mera. Behöver lite inspiration och flakatips.

    Har varit utan bräda sen februari, har jag tur så får jag den innan det är alldeles för kallt. Fortsätt ladda hårt, ses i habo

  • larry

    Medlem
    10 september, 2007 vid 19:13
    snaffe;413094 wrote:
    Gjorde en liten film med digitalkameran från Habo i lördags. Mycket tryck i 4,3 och ordentligt choppigt. Svårt för mig som inte är något ess på freestyle men kul ändå. Titta under Länkar/film.

    Skönt laddat Ola.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från Habo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.