Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film från Habo Ljung i Lördags
-
määlker jag har en ny planak på G ya gonna dräggle like a little nigro boy.
/huliganvänstern mot EMU
-
katsade in klippen i Windows Movie Maker. Inga speciella grejer men snabbt o enkelt gick det. Klippte ihop det hela på nån halvtimme och då hade jag aldrig ens sett programmet innan.
-
Kan du inte lägga ut den i Quicktime åsså.
Eller wm7 kompatibelt./Föreningen kite-mac-användare mot foil och pc.
-
Är du så emot att du inte ens kan tänka dig att köra den i windows mediaplayer för macen ?
-
Filma mig! Det är jag som ligger i vattnet och plaskar utan en aning om hur man gör. brukar skylla på att jag har en för liten kite. Vem fan rekomenderade mig att köpa en 12:a när det alldrig blåser mer än 4 i detta platta land.
-
undrar samma sak!! har visserligen bara provat 3 ggr efter det att jag köpte min 12 men va fan!!! ska de inte blåsa som fan i skåne på hösten eller???
-
I dag blåser det dock skapligt ser det ut som. mellan 5-8 så idag kanske man till och med kan kämpa sig upp med en tolva. med lite vilja ska det nog gå. hur som helst är det ju alltid roligt att ligga och plaska runt i vattnet. vi kanske ses där ute.
/keep on trying!! -
Faen va långsamt ni kör era jävla engångsligg. Dö juggen, lär daj köra blind innan du försöker. När kommer ni te Råger i Lund då?
-
på tal om engångsligg så ska du ta o tagga ner lite mista Pepe, we know what you did last weeeeekend nigga
Logga in för att svara.