Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM från idag

  • haze

    Medlem
    23 december, 2008 vid 00:34

    Ääääää jag hatar er allla.. det suger att åka stenhård offpist!!!! Men SA om 1 månad 😉

  • above_the_law

    Medlem
    23 december, 2008 vid 07:57
    Yann;522496 wrote:
    Snyggt Sam! 😀

    När jag kom hem så kom jag på att jag glömde min strappade vågbräda på stranden så det var bara att vända och hämta den igen! Blev nog runt 70 mil idag… Dessutom så gick lite prylar sönder:

    Bröt lilltån
    Dingade nosen
    Körde sönder en fenbox
    Gjorde sönder min vattensäck

    Har haft lite för många trassliga dagar det senaste. Nästa gång det går av så får det bli gammel hederlig vågsurf tror jag.[/quote]

    … Känner exakt lika dant som din sista mening Yann!
    Det enda som är bra med det är ju att man inte behöver känna sig ensam om att ha oflyt/klantar till det för sig;-)

    Två trashade LE:s på 1 mån tid, delaminerad twintip, brustet stroppfäste på vågis, trashad bom och tvingades skära upp en massa linor med line-cutter-kniven efter att fått fotfängsel i vattnet, ömmande revben o s v…

    MEN har som sagt en ny vintervåtis nu, så hör gärna av dig när du ska ut och vågsurfa nästa gång:-)!

    (Ska försöka få med mig min 6.6 vågis till julfirandet i Tjockholm och hoppas på en tur till Torö eller Grisslehamnsområdet till att börja med…)

    Krya på dig med tån nu och bygg upp kolhydratförrådet, ho ho!

  • above_the_law

    Medlem
    23 december, 2008 vid 08:03
    Yann;522496 wrote:
    Snyggt Sam! 😀

    När jag kom hem så kom jag på att jag glömde min strappade vågbräda på stranden så det var bara att vända och hämta den igen! Blev nog runt 70 mil idag… Dessutom så gick lite prylar sönder:

    Bröt lilltån
    Dingade nosen
    Körde sönder en fenbox
    Gjorde sönder min vattensäck

    Har haft lite för många trassliga dagar det senaste. Nästa gång det går av så får det bli gammel hederlig vågsurf tror jag.

    … Känner exakt lika dant som din sista mening Yann!
    Det enda som är bra med det är ju att man inte behöver känna sig ensam om att man har oflyt/klantar till det för sig;-)

    Två trashade LE:s på 1 mån tid, delaminerad twintip, brustet stroppfäste på vågis, trashad bom och tvingades skära upp en massa linor med line-cutter-kniven efter att fått fotfängsel i vattnet, ömmande revben o s v…

    MEN har som sagt en ny vintervåtis nu, så hör gärna av dig när du ska ut och vågsurfa nästa gång:-)!

    (Ska försöka få med mig min 6.6 vågis till julfirandet i Tjockholm och hoppas på en tur till Torö eller Grisslehamnsområdet till att börja med…)

    Krya på dig med tån nu och bygg upp kolhydratförrådet, ho ho!

  • litease

    Medlem
    23 december, 2008 vid 08:57
    above_the_law;522528 wrote:
    … Känner exakt lika dant som din sista mening Yann!
    Det enda som är bra med det är ju att man inte behöver känna sig ensam om att man har oflyt/klantar till det för sig;-)

    Två trashade LE:s på 1 mån tid, delaminerad twintip, brustet stroppfäste på vågis, trashad bom och tvingades skära upp en massa linor med line-cutter-kniven efter att fått fotfängsel i vattnet, ömmande revben o s v…

    MEN har som sagt en ny vintervåtis nu, så hör gärna av dig när du ska ut och vågsurfa nästa gång:-)!

    (Ska försöka få med mig min 6.6 vågis till julfirandet i Tjockholm och hoppas på en tur till Torö eller Grisslehamnsområdet till att börja med…)

    Krya på dig med tån nu och bygg upp kolhydratförrådet, ho ho!

    Jobbigt värre allt det där. Inte så att kiteguden börjar säga er nåt? Fast han är iofs till för att brytas mot!

  • pepa

    Medlem
    23 december, 2008 vid 09:38

    Koolio. Och man får tacka så hemskt mycket för Suesiasfilmen som damp ner i brevlådan för ett tag sedan. Hatten av.

  • _sofia_

    Medlem
    23 december, 2008 vid 20:20

    Får tacka för filmen oxå, snyggt material.

    Håller med Nicco om vågorna i A-bay they where huge!

    Sen vill jag ge riktigt stort cred till NILS, fan va fett du rockar nu Len10 bör akta sig. Stod och snackade med två vindsurfare och de började skrika över hur sjuka hopp du fick till. Keep working Nils!!!!

  • eklov

    Medlem
    23 december, 2008 vid 21:35

    Lite för småskaligt för löv1, men gillade filmen mkt och club 8…

  • samhansson

    Medlem
    23 december, 2008 vid 22:08

    löv1 – hoppas du har laddat för julfrokosten imorgon, du vet att jag är törstig.

  • kitemaster

    Medlem
    23 december, 2008 vid 23:27

    riktigt schysst!

  • vogon-jeltz

    Medlem
    23 december, 2008 vid 23:59

    vad är det för remix på jesus walk with me?

  • wakenils

    Medlem
    24 december, 2008 vid 12:29

    @_Sofia_ 522647 wrote:

    Sen vill jag ge riktigt stort cred till NILS, fan va fett du rockar nu Len10 bör akta sig. Stod och snackade med två vindsurfare och de började skrika över hur sjuka hopp du fick till. Keep working Nils!!!!

    hehe, tack sofia!

    GOD JUL

  • eklov

    Medlem
    24 december, 2008 vid 13:37

    @Vogon Jeltz 522667 wrote:

    vad är det för remix på jesus walk with me?

    låt nummer 5 på CD-singeln, helt underbar…

  • vogon-jeltz

    Medlem
    26 december, 2008 vid 00:18

    Aaa den e riktigt skön…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM från idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.