Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från Maui 2002 samt en från Åsa

  • poppo

    Medlem
    11 december, 2003 vid 09:49

    gryymt ola!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 december, 2003 vid 10:07

    ….Tack! Ljuvliga bilder. Vågridning är klart trevligast med vindsurfing.
    //Jonas

  • drakglenn

    Medlem
    11 december, 2003 vid 10:20

    Grymt Ola, Man tackar…..

    //Glenn

  • brutus

    Medlem
    11 december, 2003 vid 14:11

    fett som kokos!
    Tack för dom, seriös vågridning sans fjantsnurrande!
    Tack Ola!
    /m

  • cambo

    Medlem
    11 december, 2003 vid 14:38

    Ingen racerfart på FTP:n just nu.

    Får man fråga vad en biljett över till Maui gick på?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 december, 2003 vid 15:44

    Med tanke på att vintern/våren 2002 var den sämsta jag varit med om på Maui så ser det helt makalöst bra ut. Men det är väl tack vare din bländande teknik! Synd att du inte kommer med över i vinter, eller..?

    Jesper B

  • ola-h

    Medlem
    11 december, 2003 vid 17:49

    Vet du något billigt boende för en typ 8-10 dagar i feb-mars…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 december, 2003 vid 11:41

    För dig finns alltid plats, men det kan vi väl ta lite mer “in person”. /JB

  • s

    Medlem
    15 december, 2003 vid 13:59

    Grymt bra sammansatt Ola!

    Men jag saknar lite kommentarer i bakgrunden då Gisela missade mig då jag la ner seglet i bottensvängen och försvann i vågdalen: “Var tog han vägen?” och så lite irrande med kameran fram och tillbaka… 😉 Skön våg! Filmen väcker positiva minnen!

    Vad fint att Jesper säger att det var den sämsta säsongen någonsin… Vad kul att vi var där just då… 🙁
    Med tanke på att en månad genererade 10 minuter film så förstår ni gott folk att det inte var vidare bra. Och jag kommer att följa upp detta med en ytterst skeptisk reseberättelser på apelviken.nu inom kort – en motvikt till Calles “Sand mellan tårna” där de säger att det är “Sååå bra, det blåser varje dag!”

    /Skeptiske Staffan

  • koa

    Medlem
    15 december, 2003 vid 17:25

    Snyggt Ola!
    Upp med hakan Staffan. 2002 var ett vindosäkert år på Maui.
    Som alla andra ställen gäller det bara att åka vid rätt tidpunkt.
    Vill man ha mycket vind ska man åka i April.
    I februari är det vindosäkrare och det behövs lite fetare bräda ibland wink.gif

    Här kan man kolla när det är de förhållandena man vill ha:
    Maui väder per månad.

    I april är “tradewinden” starkare och det blåser i stort sett varje dag. Här svävar Jen Hendersson ovanför en Hookipa våg med sin 3,8:a ( april).

  • sajmon

    Medlem
    15 december, 2003 vid 18:36

    Gött med lite schysta Red hot toner….dock föredrar man ju “Blood sugar” skivan laugh.gif

  • ola-h

    Medlem
    16 december, 2003 vid 07:16

    Staffan,

    På en senare version av filmen (som finns på DVD med ditt namn på) så ligger det “missade” klippet men sist på filmen. Det är en skön avslutning. För övrigt så kanske du kommer ihåg att den bästa dagen av de Gisela filmade så blev det lite tokigt. Efter en oavsiktlig tryckning på rec-knappen blev resten av tiden filmad när det inte skulle filmas och inte filmad när det skulle filmas. Mao, en hel del sekvenser när någon guppar runt lite, en våg börjar bygga bakom, killen pumpar lite och börjar får fart och sedan… slut.

  • s

    Medlem
    16 december, 2003 vid 16:00

    Hehe… Ja, det misstaget gör man bara en gång… grin.gif Jag minns bilderna, vi satt och kollade: “Oh, ser ni vågen bakom? Oh, den blir stor! Kolla vad den bygger, nu får han snart fart!” *BLIPP!* “Va???? Varför slutade hon filma nu???” blush.gif

    /Staffan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från Maui 2002 samt en från Åsa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.