Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från Öst och Västkusten

  • Film från Öst och Västkusten

    Publicerad av bjorn-daniels på 19 december, 2012 vid 18:14

    Har klippt ihop en Gopro film från årets resor runt om i landet. Blev blandat från Rullsand,Apelviken,Villshärad och Dalen. Kom gärna med konstruktiv kritik på redigeringen (dock helst ej på seglarens utseende:smile:) Hoppas att länken fungerar.

    [video=vimeo;55945127]https://vimeo.com/55945127[/video]

    bjorn-daniels svarade 11 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • aronh

    Medlem
    20 december, 2012 vid 11:29

    Grymt! Nu kan jag väldigt lite om att redigera film men du skulle nog kunna jobba lite mer på musiken och få den att hänga ihop lite mer med klippen. Det blir aningen abrupt när musiken tar slut. Försök hitta något naturligt ställe i musiken att klippa, fejda ut lite längre eller gör något annat kreativt.

  • bjorn-daniels

    Medlem
    20 december, 2012 vid 16:04

    Challgren- Tack för att du fixade länken!

    Ska jobba lite mer med musiken nästa gång. Någon som har något standardtips för övergång för musiken? Är det bara länge uttoning eller lämplig klippning som gäller? Man kan ju iofs nöja sig med en låt men det blir lite begränsande i längden.

  • raask

    Medlem
    20 december, 2012 vid 21:57

    Sköna enhandsframåtar! Men i vågridningen kan du prova å flytta bak bakhanden en sisådär 2-4 meter, eller ja, iallafall en 40-50 cm bak på bommen, så får du mer kraft ner i bottensvängen å snabbare upp till läppen! De är vad jag har för tips angående klippet, musik och redigering är jag dålig med 😉

  • poppo

    Medlem
    20 december, 2012 vid 22:25

    Grym rulle! Gott ladd, bra musik, många vinklar, bra spots (hur kunde jag missa den dagen i rullsand…?)
    Finns gott om “über-producerade” rullar, det här gillade jag – tummen upp!

  • bjorn-daniels

    Medlem
    21 december, 2012 vid 05:55

    Kul att ni tyckte om filmen

    Provade faktiskt att flytta bak bakrehanden rejält sista gången jag seglade . Vilken skillnad!! Vågridningen blev något helt annat, att man inte gjort det tidigare.

    Rullsand dagen var riktigt fin, tror det var en vardag så det var inte många ute. Dock var det inte så varmt som det ser ut, 15-16 grader, hade glömt långärmade dräkten så det var bara att bita ihop.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från Öst och Västkusten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.