Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från vilshärad (domedagen 4/9)

  • snuffe

    Medlem
    9 september, 2009 vid 09:45

    var var du på sydkusten? Funderade på att vara kvar i skåne men det blev overriggat med den perfekta riktningen i vilshärad istället.

  • imported_borje

    Medlem
    9 september, 2009 vid 10:20

    Det var synd att det blåste SÅ jävligt, det var tydligen bäst på morgonkvisten med bara överriggad 4.2, istället för överriggad 3.7 som det var på em.

  • mag

    Medlem
    9 september, 2009 vid 18:54

    klaga aldrig på att det blåser Börje!
    Imorgon kan det vara vindstilla.

    /Magnus

  • poppo

    Medlem
    9 september, 2009 vid 18:56

    måste bara tillägga att nu flyter det finfint på min laptop med, installerade senaste vlc så var saken biff. märkligt.

    grymma förhållanden och segling – tack!

  • snaffe

    Medlem
    9 september, 2009 vid 20:52
    bananen;574439 wrote:
    By the way så var det hyffsad size nere på sydkusten med fast solen sken och det räckte med 4.0…

    7.jpg

    Grym bild!! Du ska få din masttopp snart. Det gick tyvärr inte.

  • imported_borje

    Medlem
    10 september, 2009 vid 07:05
    poppo;574578 wrote:
    måste bara tillägga att nu flyter det finfint på min laptop med, installerade senaste vlc så var saken biff. märkligt.

    grymma förhållanden och segling – tack!

    Ja, val av spelare är väldigt viktigt. Jag rekommenderar vlc eller quicktime.

  • poppo

    Medlem
    10 september, 2009 vid 09:29

    Cool bild – Vid första anblick fattar jag varken varifrån det blåser eller vilken våg det hoppas på!

    bananen;574439 wrote:
    By the way så var det hyffsad size nere på sydkusten med fast solen sken och det räckte med 4.0…

    7.jpg

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från vilshärad (domedagen 4/9)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.