Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film: Franz vs Guincho ala 2003

  • rusiak

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 19:28

    Och här Sourra, denna är till daj 🙂

    http://www.youtube.com/watch?v=lTKQwc9U_Qc&feature=related

  • tobas

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 20:28

    @rusiak 494150 wrote:

    Och här Sourra, denna är till daj 🙂

    http://www.youtube.com/watch?v=lTKQwc9U_Qc&feature=related

    Gött. Det var ju en sån man börja sin karriär på. Studsade dock inte lika långt utan tappade den och fick hämta den bland husvagnarna i Askimsviken 😉
    En kvadratmeter större och inköpt av en Augustino.

  • sourra

    Medlem
    26 augusti, 2008 vid 20:29

    Hahaha, utvecklingsstörda jävlar. Kan du inte lägga upp den där bilden på killen som står och gör små beachjumps i byiga vindar?

  • kvabbso

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 08:40

    Gött när han trashar tältet som någon kämpat med i vinden och precis fått i hop 😀

  • yann

    Medlem
    27 augusti, 2008 vid 13:37

    För att inte tala om den lilla leksaksdraken som han stal av nån unge på vägen upp! 😀

  • rusiak

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 18:34

    @sourra 494180 wrote:

    Hahaha, utvecklingsstörda jävlar. Kan du inte lägga upp den där bilden på killen som står och gör små beachjumps i byiga vindar?

    Hier hast du Heinz.

    Trött på gips o sugen på ny resa. Var ska man åka efter jul, typ i mars för mycket vind och bra swell och som inte börjar på Aust o slutar på ralien? Något närmre.. När funkar Mauritius/One Eye som bäst?

    //Alex

  • sourra

    Medlem
    28 augusti, 2008 vid 20:47

    @rusiak 494796 wrote:

    Hier hast du Heinz.

    Trött på gips o sugen på ny resa. Var ska man åka efter jul, typ i mars för mycket vind och bra swell och som inte börjar på Aust o slutar på ralien? Något närmre.. När funkar Mauritius/One Eye som bäst?

    //Alex

    Hahahaha, så jävla puckat. Det var dummare än jag minns det (bilden alltså, inte ressuget).

    Inte sugen på resa över nyår?

  • neven

    Medlem
    29 augusti, 2008 vid 07:37
    sourra;494870 wrote:
    Hahahaha, så jävla puckat. Det var dummare än jag minns det (bilden alltså, inte ressuget).

    Inte sugen på resa över nyår?

    Jag sitter också och klurar över nyår faktiskt! Då kan man få hygglig resa för ganska lite semester. Sydafrika? Cap Verde? Maritius har jag inte kollat så mycket på.

    Alex: Är du i gips?? But why?

  • yann

    Medlem
    29 augusti, 2008 vid 07:50

    Jag vill också följa med!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film: Franz vs Guincho ala 2003

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.