Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film Habo Ljung/Klagshamn

  • Film Habo Ljung/Klagshamn

    Publicerad av streamside på 24 juli, 2011 vid 23:59

    Fick min GoPro-kameran för ett par veckor sedan. Nu har jag har varit ute och provat den ett par gånger i Habo Ljung och Klagshamn. Har klurat på vilka vinklar som funkar och det som jag tycker funkar bäst är med kameran högst i masten och filma neråt. Nåväl, här kommer resultatet efter lite klippning!

    [ame=”http://vimeo.com/26844180″]Windsurfing on Vimeo[/ame]

    Fick med ett fäste för att sätta fast kameran på brädan med hjälp av en någon typ av klisterplatta. Någon som har någon erfarenhet om den sitter kvar efter några vurpor?

    petter_f svarade 12 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • skarabe

    Medlem
    25 juli, 2011 vid 10:38

    Alltid gött med hemmapulade surffilmer! Jag tycker att du borde fundera lite mer över kameravinklarna. En kamera på bommen som filmar rakt ner i vattnet som i inledningen är föga intressant att kika på. Sen har du ett par sekvenser där bilden är roterad 90 grader. Ganska irriterande faktiskt. Sen hadlar det mycket om tycke och smak.. Jag tycker att en kamera i masttoppen är helt meningslöst – om du inte gillar att se dig själv uppifrån såklart. Kanske hade varit mer intressant om du seglat i vågor och loopat, gjort lay-down cutbacks eller så.. Lite samma känsla med bomkameran framifrån. Ger inte så mycket mer än att se ditt ansiktsuttryck.. Visst, den ger lite fartkänska.. Mitt tips är att testa ha den på hjälmen.. Det kan dock vara coolt med de andra kameravinklarna också, men då som kortare klipp i filmen.. Som sagt – tycke och smak!

  • petter_f

    Medlem
    28 juli, 2011 vid 01:41

    Nice closing sequence 😉

    Looked like no wind sailing, what gear were you sailing on?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film Habo Ljung/Klagshamn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.