Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film! Martin Racz – Anders Tengwall – Mike

  • eddie

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 16:03

    Fast det måste vara sjukt tradigt att hela tiden vara sur och dessutom tro att ens egna åsikter är den allmänna sanningen

  • davids

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 16:13

    @Eddie 481058 wrote:

    Fast det måste vara sjukt tradigt att hela tiden vara sur och dessutom tro att ens egna åsikter är den allmänna sanningen

    Hhahahaha 😀 Vet inte vem du snackar om nu faktiskt. Om du syftar på att jag skulle vara sur så är du ute och cyklar grabben (sur?!?). Är man sur bara för att man har en åsikt? Ser inte nån stans att jag hävdar att mina åsikter är den allmänna sanningen. Förstår inte varför du blev så personligt stött av mina ärliga, personliga åsikter. De är inte ens riktade mot dig.

    Det kallas konstruktiv kritik, utan det kan man ju aldrig utvecklas. Lägger jag ut mina bilder och någon har konstruktiv kritik om hur dem kan bli bättre tar jag gärna in det, istället för att hävda att personen med kritik är sur och bitter.

    Bra försök dock Eddie, pfft…

  • eddie

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 16:48

    bla bla bla….

    “… men nog var allt horisonten lite sned….?”

    *somnar om*

  • hengo

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 19:53

    tycker definitivt det funkar att köra slowmo rakt igenom här. SEn de där me stativ.. det är ju GRYMT filmat, hade han använd stativ och samma slomo ahde det sett sjukt dött ut om alla panoreringar var 100% skakfria och åkaren aldrig av “misstag” gled utanför bilden hade det också blivit jävligt långtråkigt. blir så cleant att man bara ser brädan lite då och då och inet bara samma likadant komponerade bild.

    riktigt snyggt när de är sådär inzoomat att man inte ser hela åkaren hela tiden, typ 01:16 ->

  • pepa

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 20:25

    @hengo 481135 wrote:

    tycker definitivt det funkar att köra slowmo rakt igenom här. SEn de där me stativ.. det är ju GRYMT filmat, hade han använd stativ och samma slomo ahde det sett sjukt dött ut om alla panoreringar var 100% skakfria och åkaren aldrig av “misstag” gled utanför bilden hade det också blivit jävligt långtråkigt. blir så cleant att man bara ser brädan lite då och då och inet bara samma likadant komponerade bild.

    riktigt snyggt när de är sådär inzoomat att man inte ser hela åkaren hela tiden, typ 01:16 ->

    Jag måste säga att jag blev lite gäspig när jag kollade jag med, men det kanske beror mer på att jag inte är så imponerad av hp och safe-åkning mer än att filmen inte var så bra. Men det var kul att någon försökte göra något annorlunda och lite seriöst här i vårt kitesverige! Props för det.

  • sourra

    Medlem
    8 juli, 2008 vid 21:12

    Jag håller med Hengo. Jävligt gött och se att nån kan prova lite andra vinklar istället för att falla in i den stereotypa mallen för hur en kitefilm ska vara, eller försökt apa efter Gordon. Tycker längden på filmen var perfekt och slowmon matchade musiken bra. Jag blev bara sugen på att åka och inte det minsta sugen på att gnälla.

  • pepa

    Medlem
    9 juli, 2008 vid 14:31

    @sourra 481182 wrote:

    Jag blev bara sugen på att åka och inte det minsta sugen på att gnälla.

    Jag blev varken eller 🙂

  • guru

    Medlem
    10 juli, 2008 vid 01:05

    En av the bästa videos jag nånsin sett. Musiken är bara grädde på moset.

  • nicklash

    Medlem
    10 juli, 2008 vid 12:52

    Riktigt bra film!
    Thanks for sharing!

  • lars_m

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 12:17

    Fan najs

  • johnk

    Medlem
    14 juli, 2008 vid 23:08

    Rock on. Djävlar va bra! Martin, du kan la lära mig de där grejerna i Portugal 🙂

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film! Martin Racz – Anders Tengwall – Mike

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.