Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film och bilder från Dalen, Båstad?

  • ola_p

    Medlem
    7 november, 2006 vid 18:01

    En helvild gissning är att det inte var Johan som filmade….

  • styret

    Medlem
    7 november, 2006 vid 18:03

    du är ju helt sjövild ola!

  • surfjohan

    Medlem
    7 november, 2006 vid 19:21
    Ola_P wrote:
    Jocke_22 wrote:
    Det var fan hollywoodklass på filmen, men är ni så jävla snåla och tydligen ointresserade av att kolla på när ni själva brädseglar så får ni väl skylla er själva då, jag är trött på att glo på dom här tygbitarna som far fram och tillbaka över vattnet så filmen är numera deletad. Hosta upp slantarna nästa gång om ni vill ha er förevigade av ett proffs. Ta´da!
    Haha, morsning Surfjohan, varför inte inloggad? 😉

    Vad!? jag förstår inte vad du pratar om? Måste vara någon som använt min dator ?? Och jag trodde vi ljungskilebor höll ihop? Grr.. haha.. 😉 Att behöva jobba 8 timmar när det äntligen blåser kan framkalla de märkligaste beteenden 🙂

  • lars_k

    Medlem
    9 november, 2006 vid 16:03

    SP har lagt ut nåt från 27/10. Living&Co vid Hovs Hallar:
    http://www.surfersparadise.nu/2007/film/bastad_film.html
    Ser fett ut som fan!

  • sebbe

    Medlem
    9 november, 2006 vid 16:35

    jag vill inte ta död på denna härlig diskussion på forumet men faktum är att det fanns vad jag vet enbart 2 personner som filmade den dagen, jag känner båda dessa och ingen av dem heter jocke. Så jag tror faktist att vi har här att göra med en skojare som vill dra in pengar!

  • surfjohan

    Medlem
    12 november, 2006 vid 02:20

    ja shit sebbe! det är en konspiration nån som vill dra in pengar!!! läskigt att ordförande i svenska vindsurfingförbundet verkar sakna såpass mycket hjärnceller hahaha…

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film och bilder från Dalen, Båstad?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.