Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film och bilder på Fanatic Quad

  • dr-masse

    Medlem
    3 maj, 2010 vid 19:51

    Jag måste säga det som många redan sagt – helt fantastiskt innehållsrik och läsvärd blogg! Hoppas du blev riktigt riktigt nöjd med resan, från läktaren ser det ut som en riktig fullträff.

    Han e ju lite kantigkul, Wenzel. “I don’t like wingers.”. Grumpy old men, ha, ha!

  • stefan_gbg

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 10:01

    Fantastiskt bra blogg. Mycket intressant, man blir grymt sugen att göra det samma.

  • svenne

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 10:31

    Han är såååååå tysk. Trust me på den. 😀

  • sinker

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 11:19
    Svenne;609998 wrote:
    Han är såååååå tysk. Trust me på den. 😀

    Efter att ha träffat en hel drös av underbara/utåtriktade människor på Maui där nog Goya stack ut ur mängden så var det en smärre chock att möta Sebastian som var… betydligt mer kantig i sina åsikter.

    Men han tog sig tid att berätta och förklara sina synsätt och som shaper har han väl bevisat sig sen länge, även om det tidigare sällan varit revolutionerande kreationer som kommit fram.

    Jag tycker dock att quadens tail ser spännade ut även om jag är mer tilltalad av JP’s wingers. se http://15dagarmaui.blogspot.com/2010/04/dag-4-boogie-kauli-och-campello.html

    /sinker

  • goose

    Medlem
    5 maj, 2010 vid 16:59

    jag tyckte han verkade smått otrevlig…..tysk….besserwisser..

  • nemo

    Medlem
    8 maj, 2010 vid 07:30
    Goose;610082 wrote:
    jag tyckte han verkade smått otrevlig…..tysk….besserwisser..

    messersmith heter det!!!

  • doc

    Medlem
    8 maj, 2010 vid 12:20

    Messerschmitt ska det vara 😉

  • jesper-b

    Medlem
    9 maj, 2010 vid 20:05

    Hängde rätt mycket med Sebastian och framför allt hans vänner nere i Portugal om somrarna (20-10 år sen!). Alla var grymt trevlig… men en av dem var lite mer avig. Inte direkt otrevlig men på något sätt lite distanserad socialt till både sina egna landsmän/kvinnor och övriga. Need I say who?

    /JB

    PS: Jag har dock låtit han shapa mina två dyraste brädor någonsin…

  • doc

    Medlem
    9 maj, 2010 vid 21:20

    Blev det SW för att brädorna skulle bli dyra eller blev det dyra brädor för att det var SW?

    Oavsett så är quaden bland det mest lockande jag sett i 2011-väg. Svart-rosa och squashtail med massor av rocker. Mmmmmmm!

  • tws

    Medlem
    13 maj, 2010 vid 10:05

    Dog er det herlig å se en mann som Wenzel med egne meninger. Denne bransjen er full av soulsurfers som skal bli likt av alle og som aldri står opp for det de tror på. Tydelige mennesker stiller opp, soulsurfers stiller for seg selv. Men, selv om jeg ikke favoriserer soulsurfers så er det jo ikke galt å være en for det. 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film och bilder på Fanatic Quad

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.